پرسپولیس بهمن ماه سال ۱۳۹۵ توانست مقابل صبا به یک پیروزی مهم دست پیدا کند. پس از برگزاری این مسابقه با برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت قرمزپوشان پایتخت مصاحبه اختصاصی انجام دادیم که یازدهم بهمن همان سال منتشر شد. برانکو در آن مقطع به‌شدت از طرح این شایعه که عده‌ای در فدراسیون یا وزارت ورزش دوست […]

پرسپولیس بهمن ماه سال ۱۳۹۵ توانست مقابل صبا به یک پیروزی مهم دست پیدا کند. پس از برگزاری این مسابقه با برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت قرمزپوشان پایتخت مصاحبه اختصاصی انجام دادیم که یازدهم بهمن همان سال منتشر شد.

برانکو در آن مقطع به‌شدت از طرح این شایعه که عده‌ای در فدراسیون یا وزارت ورزش دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود، گلایه داشت و می‌گفت: با چنین حرف‌های بی‌ارزشی تمرکز من و پرسپولیس بر هم نمی‌خورد. همراه با شاگردانم به‌طور جدی به‌دنبال موفقیت هستیم و اصلا به این حرف‌ها گوش نمی‌دهیم. شما خودتان بروید و تحقیق کنید تا متوجه شوید از ابتدای فصل تا امروز کدام تیم از داوری‌ها بیشتر ضرر کرده است.

برانکو در ادامه به بحث وجود دست‌های احتمالی پشت پرده برای موفقیت پرسپولیس هم واکنش نشان داد و گفت: بله! درپرسپولیس دست‌های پشت پرده وجود دارد که برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند. عوامل پشت پرده پرسپولیس در واقع همان دست‌هایی است که متعلق به هواداران این تیم بوده و هر هفته برای موفقیت به سوی آسمان بلند می‌شود؛ همان دست‌هایی که صاحبانش خالصانه برای موفق شدن پرسپولیس دعا می‌کنند.

زیرنویس‌گردی| برانکو: تمرکزم با حرف‌های بی‌ارزش به هم نمی‌خورد/ بله! در پرسپولیس دست‌های پشت‌پرده وجود دارد

منبع: خبـر ورزشی