سارقی که با پوشیدن لباس پلیس دست به دزدی می زد در طرح تازه ماموران آگاهی تهران دستگیر شد. گفت و گوی سایت جنایی با این متهم را بخوانید. برخی شاکیانت گفتند وقت سرقت لباس پلیس داشتی.  این فقط یکی از شگردهایم بود. چرا با لباس پلیس دزدی می‌کردی؟ به دو دلیل؛ اول اینکه عاشق کارهای […]

سارقی که با پوشیدن لباس پلیس دست به دزدی می زد در طرح تازه ماموران آگاهی تهران دستگیر شد. گفت و گوی سایت جنایی با این متهم را بخوانید.

دزدی عجیب یک سارق حرفه‌ای با لباس پلیس

برخی شاکیانت گفتند وقت سرقت لباس پلیس داشتی.  این فقط یکی از شگردهایم بود.

چرا با لباس پلیس دزدی می‌کردی؟

به دو دلیل؛ اول اینکه عاشق کارهای پلیسی بودم و همیشه دلم می خواست پلیس شوم و دلیل دوم این بود که هر کسی مرا با لباس پلیس می دید شک نمی کرد دزد باشم.

دقیقا چه کار می‌کردی؟

مثلا به شیشه خودرو می زدم و راننده را صدا می کردم. او هم فکر می‌کرد واقعا پلیس هستم و شیشه را پایین می‌کشید، من هم راحت سرقت می‌کردم.

شگرد دیگرت چه بود؟

موبایل قاپی، فقط آیفون می‌دزدیدم. هر کسی که آیفون دستش بود سراغش می رفتم و در چشم بهم زدن گوشی در دستم بود. گاهی اوقات هم از راننده‌ها سرقت می‌کردم، همین که شیشه خودرویی را پایین می‌دیدم گوشی راننده را می‌قاپیدم.

چند وقت یکبار سرقت می‌کردی؟

کلا دو ماه بود که سرقت می‌کردم و شاید ۱۵ بار برای دزدی رفته باشم. نمی‌خواستم دزدی کنم. چون اگر زیاد سرقت کنی گرفتار پلیس می‌شوی و باید زندان تحمل کنی. سری قبل که بازداشت شدم زندان خیلی سخت گذشت. 

سایت جنایی

+