به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه مقابل تیم سوریه قرار می‌گیرد تا بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را برگزار کند و با پیروزی در این مسابقه، حریف ژاپن در مرحله بعد شود. ملی پوشان فوتبال ایران […]

- ترکیب تیم ملی ایران مقابل سوریه مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه مقابل تیم سوریه قرار می‌گیرد تا بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را برگزار کند و با پیروزی در این مسابقه، حریف ژاپن در مرحله بعد شود.

ملی پوشان فوتبال ایران در شرایطی مسابقه امشب مقابل سوریه را آغاز می‌کنند که محمدحسین کنعانی‌زادگان به علت محرومیت و سیدمجید حسینی و صادق محرمی به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست حضور ندارند و امیر قلعه‌نویی در غیاب آنها تصمیم به انتخاب ۱۱ بازیکن منتخب خود گرفته است.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه را این ۱۱ بازیکن تشکیل می‌دهند: علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل سوریه مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا