عسگری: پنالتی روی طارمی درست بود، شجاع مراقب کارت زرد دوم باشد
عسگری: پنالتی روی طارمی درست بود، شجاع مراقب کارت زرد دوم باشد

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس در مورد نحوه قضاوت جونگ‌هیوک کیم داور کره‌ای در نیمه اول بازی ایران و سوریه اظهار داشت: او عالی قضاوت کرد بهتر از این نمی‌شد یک بازی را سوت زد. بی‌نقص بود و جالب است بدانید این داور در سال ۲۰۰۹ وارد فهر ست داوران بین‌المللی شده […]

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس در مورد نحوه قضاوت جونگ‌هیوک کیم داور کره‌ای در نیمه اول بازی ایران و سوریه اظهار داشت: او عالی قضاوت کرد بهتر از این نمی‌شد یک بازی را سوت زد. بی‌نقص بود و جالب است بدانید این داور در سال ۲۰۰۹ وارد فهر ست داوران بین‌المللی شده یعنی زمانی که ۲۵ سال سن داشته داور بین‌المللی بوده است ۱۶ سال است که او در فهرست بین‌المللی داوران  آسیا است و اولین بازی را من ناظرش بودم. به جز این داور فقط علیرضا فغانی از او سابقه بیشتری در قضاوت بین‌المللی در این دوره دارد و سایر داوران جام ملت‌‌ها سابقه کمتری از این داور کره‌ای دارد.

وی افزود: داور کره‌ای خوب مسلط به بازی بود، دوندگی خوبی داشت دو کارت زرد در نیمه اول داشت که هر دو کارت درست بود. به نظر شجاع خلیل‌زاده باید خیلی مراقب باشد تا کارت دوم زرد را دریافت نکند او در نیمه اول یکبار دیگر مرتکب خطا شد که داور به او تذکر داد و یک خطای نزدیک به اخطار بود. شجاع باید مراقب باشد اخراج نشود.

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد صحنه پنالتی عنوان کرد: مدافع سوریه مهدی طارمی را هل داد و مرتکب یک خطای پنالتی شد. داور هم با قاطعیت و حتی بدون مراجعه به کمک داور ویدیویی پنالتی را برای ایران اعلام کرد که این نشان از تسلط و تبحر این داور کره‌ای دارد.

پایان پیام/





منبع: فارس