در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف چلسی رفت و با نتیجه قاطع ۴-۱ پیروز شد. در این دیدار لیورپول که چهره هجومی و برتر داشت، در دقیقه ۲۳ با حرکت انفرادی تماشایی دیوگو ژوتا به گل نخست رسید. سپس در دقیقه ۳۶ کانر بردلی که […]

- یادگاری جدید کلوپ برای لیورپولی‌ها/ قرمزهای صدرنشین، چلسی را ۴تایی کردند

در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف چلسی رفت و با نتیجه قاطع ۴-۱ پیروز شد.

در این دیدار لیورپول که چهره هجومی و برتر داشت، در دقیقه ۲۳ با حرکت انفرادی تماشایی دیوگو ژوتا به گل نخست رسید. سپس در دقیقه ۳۶ کانر بردلی که جانشین ترنت الکساندر آرنولد شده بود با تیزهوشی و ضربه‌ای دقیق گل دوم را به ثمر رساند. دقیقه ۲+۴۵ داروین نونیس می‌توانست فاصله را در همین نیمه بیشتر کند که ضربه پنالتی‌اش را هدر داد. سومین گل لیورپول در دقیقه ۶۵ با ضربه سر تماشایی دومینیک سوبوسلای روی ارسال دقیق بردلی به ثمر رسید. چلسی موفق شد در دقیقه ۷۱ توسط کریستوفر انکونکو یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد. اما این پایان کار نبود و لوئیس دیاس در دقیقه ۷۹ موفق شد گل چهارم قرمزها را به ثمر برساند.

لیورپول با این برد ۵۱ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و ۵ امتیاز فاصله نسبت به منچسترسیتی در صدر ایستاد. چلسی هم با ۳۱ امتیاز تیم دهم جدول است.

منبع: خبـر ورزشی