استقلال بهمن سال ۹۰ قبل از جدال با پرسپولیس شرایط بسیار خوبی داشت و توانسته بود تراکتور را هم در تبریز شکست بدهد. پرویز مظلومی سرمربی آبی‌پوشان روز یازدهم بهمن همان‌سال و به فاصله چند روز مانده تا دربی برای پرسپولیسی‌ها رجزخوانی کرد و گفت: البته پرسپولیس همواره تیم بزرگ و قابل احترامی است اما […]

استقلال بهمن سال ۹۰ قبل از جدال با پرسپولیس شرایط بسیار خوبی داشت و توانسته بود تراکتور را هم در تبریز شکست بدهد. پرویز مظلومی سرمربی آبی‌پوشان روز یازدهم بهمن همان‌سال و به فاصله چند روز مانده تا دربی برای پرسپولیسی‌ها رجزخوانی کرد و گفت: البته پرسپولیس همواره تیم بزرگ و قابل احترامی است اما ما می‌خواهیم این تیم را همراه با مصطفی دنیزلی هم شکست بدهیم. همان‌طور که بارسلونا از بردن رئال مادرید سیر نمی‌شود ما هم از شکست دادن پرسپولیس سیر نمی‌شویم!

البته نکته مهم این‌جاست که دربی بهمن سال ۱۳۹۰ نتیجه کابوس‌واری برای پرویز مظلومی و استقلال داشت چون این تیم بازی دو بر صفر برده را با شکست ۳ بر ۲ عوض کرد و داستان معروف ایمون زاید به وقوع پیوست.

مظلومی در بخش دیگری از این مصاحبه به اعتراض بازیکنان و مربیان تراکتور نسبت به داوری مسابقه آن‌ها با استقلال نیز واکنش نشان داد و تصریح کرد: همیشه شعبون یک بار هم رمضون! از ابتدای لیگ یازدهم بارها داوری به ضرر استقلال بوده ولی حتی اگر فرض کنیم که داوران اشتباهات سهوی مرتکب شده‌اند، حالا یک بار هم اجازه بدهید این خطاها به نفع استقلال باشد.

زیرنویس‌گردی| بارسلونا از بردن رئال سیر نمی‌شود ما هم از شکست دادن پرسپولیس/ کری تاریخی سرمربی استقلالی، که به دیوار خورد!

منبع: خبـر ورزشی