سرمربی اردن: از الان باید همه کشور‌های عربی حامی ما و قطر باشند
سرمربی اردن: از الان باید همه کشور‌های عربی حامی ما و قطر باشند

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، حسین عموطه در نشست خبری پیش از بازی با تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:بازی مهمی با تاجیکستان داریم. تیم خیلی خوبی هستند. بازی‌های مهمی را بردند که به این مرحله رسیده‌اند. فردا هم بازی بزرگی است. روز گذشته آنالیز بازی تاجیکستان مقابل […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، حسین عموطه در نشست خبری پیش از بازی با تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:بازی مهمی با تاجیکستان داریم. تیم خیلی خوبی هستند. بازی‌های مهمی را بردند که به این مرحله رسیده‌اند. فردا هم بازی بزرگی است. روز گذشته آنالیز بازی تاجیکستان مقابل امارات را انجام داده و سپس سایر بازی‌های آنها را دیدیم.

وی ادامه داد: متاسفانه تیم‌های عربی تورنمنت را ترک کردند اما ما انگیزه زیادی داریم. پیش از این توانایی‌ خود را برای انجام بازی خوب نشان دادیم. همه هواداران عربی در جام جهانی مراکش را تشویق کردند. همه می‌خواهیم که تیم‌های عربی عملکرد خوبی داشته باشند و امیدوارم ما و قطر بتوانیم این کار را بکنیم.

وی افزود: روز گذشته روی همه چیز کار کرده و عملکردمان را در این جام بررسی کردیم. ما بازی‌های تاجیکستان هم دیدیم. نیاز داریم که به موقع آماده شویم. نتیجه بازی با تلاش ما رقم می‌خورد. نیاز است که فردا در زمین آماده باشیم.

سرمربی تیم ملی اردن تصریح کرد: اعتماد زیادی به بازیکنانم دارم. نیاز داریم خط دفاع و تهاجمی ما متمرکز باشند و خوب بازی کنند. بازی سختی مقابل تاجیکستان داریم.

سرمربی اردن درخصوص اینکه مهاجمانش با وجود عملکرد خوب، موقعیت‌های زیادی مقابل عراق از دست دادند، گفت: طبیعت فوتبال به این شکل است. باید به حریفمان احترام بگذاریم و هیچ بازی‌ آسانی وجود ندارد. احتمالا بازی با مالزی دیگر تکرار نشود.  در نتیجه ما باید صبور باشیم. این عادی است که مهاجم ۵۰ درصد موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند. در بازی با عراق تا دقیقه ۶۳ عقب بودیم اما صبوری راز موفقیت است‌. نیاز داریم که تمرکز و انرژی‌ خود را حفظ کنیم. نباید در خط دفاعی اشتباه کرده و با صبوری از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

حضور تاجیکستان در این مرحله یعنی بازی سختی داریم‌ 

یزان العرب، مدافع اردن هم در این نشست گفت: بازی خیلی مهمی داریم. با این نظر که دیدار ساده‌ای است اصلاً موافق نیستم تاجیکستان تا اینجای جام آمده و همین موضوع نشان دهنده سختی دیدار است.

پایان پیام/





منبع: فارس