اسطوره فوتبال ایران و یکی از چهره‌های ماندگار پرسپولیس دی ماه سال ۱۳۸۸ به جای زلاتکو کرانچار فقید وظیفه سرمربی‌گری پرسپولیس را بر عهده گرفت. علی دایی دوازدهم بهمن سال ۸۸ و قبل از دربی پایتخت با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس پیرامون نارضایتی مردم از مساوی‌های متوالی یک بر یک دربی در آن مقطع […]

اسطوره فوتبال ایران و یکی از چهره‌های ماندگار پرسپولیس دی ماه سال ۱۳۸۸ به جای زلاتکو کرانچار فقید وظیفه سرمربی‌گری پرسپولیس را بر عهده گرفت.

علی دایی دوازدهم بهمن سال ۸۸ و قبل از دربی پایتخت با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس پیرامون نارضایتی مردم از مساوی‌های متوالی یک بر یک دربی در آن مقطع به زیرنویس گفت: با تمام قدرت وارد زمین خواهیم شد و ضمن احترام به هواداران استقلال، می‌رویم تا این تیم را شکست بدهیم. البته با وجود همه تدابیری که برای پیروزی اتخاذ کرده‌ایم، من نمی‌توانم هیچ تضمینی بدهم که بازی استقلال و پرسپولیس دوباره با مساوی و با نتیجه یک بر یک تمام نشود چون فوتبال غیرقابل‌پیش‌بینی است.

علی دایی که چند ماه قبل از این مصاحبه از سمت مربی‌گری تیم ملی برکنار شده بود، در واکنش به حرف‌های مهدی تاج مبنی بر این‌که او در آن مقطع به عنوان سرمربی تیم ملی جوان‌گرایی مثبتی انجام داده بود تصریح کرد: فقط می‌توانم این را بگویم که هر کس خوب و درست کار می‌کند حقش بیرون گود نشستن است! البته یک روز در مورد تیم ملی تمام حقایق را بر زبان خواهم آورد.

زیرنویس‌گردی| علی دایی: تضمین نمی‌دهم بازی استقلال - پرسپولیس مساوی نشود/ هرکس خوب و درست کار کند حقش بیرون گود نشستن است!/ در مورد تیم ملی حقایق را می‌گویم

منبع: خبـر ورزشی