به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به دنبال ارجاع پرونده مفقودی یک دختر بچه ۷ ساله به نام فاطمه در منطقه شهرک یاس کرج، تیمی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار […]

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به دنبال ارجاع پرونده مفقودی یک دختر بچه ۷ ساله به نام فاطمه در منطقه شهرک یاس کرج، تیمی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان در همان ساعت اولیه با انجام اقدامات میدانی در حوالی منزل دختر بچه، متوجه شدند که یکی از همسایه‌هایشان با برنامه قبلی از سوار شدن دخترک به سرویس مدرسه ممانعت کرده و او را با خودروی خود به مکان نامعلومی منتقل کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام هماهنگی‌های قضائی متهم پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل می شود.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهم پرونده که یک زن ۳۵ ساله است، در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان عنوان کرد که به دلیل اختلاف و کینه ای که در قلب داشته، این کودک را ربوده و با انتقال به بیابان‌های اطراف ساوجبلاغ او را به قتل رسانده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه با همکاری متهم جسد مقتول در اطراف ساوجبلاغ کشف و همچنان تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتول، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که سخت‌ترین پرونده‌های جنایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کشف می‌کند و هیچ جنایتکاری از چنگال عدالت این مرز و بوم در امان نخواهد بود.