اینترمیامی در تابستان ۲۰۲۳ لیونل مسی را به‌خدمت گرفت تا قهرمان جام‌جهانی تنها چند هفته پس از وروردش به آمریکا الهام‌بخش باشگاه برای یک قهرمانی تاریخی در لیگزکاپ شود و بعد هشتمین توپ طلا و سومین جایزه بهترین‌ فیفا را دریافت کند. بازی‌های مسی به پرمخاطب‌ترین بازی‌های ورزش حرفه‌ای تبدیل شده و به دلیل تعداد […]

اینترمیامی در تابستان ۲۰۲۳ لیونل مسی را به‌خدمت گرفت تا قهرمان جام‌جهانی تنها چند هفته پس از وروردش به آمریکا الهام‌بخش باشگاه برای یک قهرمانی تاریخی در لیگزکاپ شود و بعد هشتمین توپ طلا و سومین جایزه بهترین‌ فیفا را دریافت کند.

بازی‌های مسی به پرمخاطب‌ترین بازی‌های ورزش حرفه‌ای تبدیل شده و به دلیل تعداد محدود صندلی‌ها، قیمت بلیت‌های روزهای مسابقه او سر به فلک می‌کشند. اینترمیامی در ماه نوامبر، تنها دو هفته پس از پایان فصل، بلیت‌های فصل ۲۰۲۴ خود را به فروش رساند.

نشریه «اتلتیک» در همین باره خبر داد، اینترمیامی ظرفیت استادیوم خود را در سه گوشه زمین افزایش داده به این معنی که اکنون ۲۱۵۵۰ نفر می‌توانند مسی را از نزدیک تماشا کنند و ۱۲۰۰ بلیت دیگر برای هواداران در دسترس خواهد بود.

اینترمیامی در حال حاضر در اولین تور بین‌المللی پیش‌فصل خود در عربستان سعودی به سر می‌برد. آنها امشب به مصاف النصر می‌روند که کریستیانو رونالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. تیم تاتا مارتینو فصل ۲۰۲۴ را در خانه رئال سالت لیک در ۲۱ فوریه (۲ اسفند) افتتاح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تأثیر دیگری از لیونل مسی روی آمریکایی‌ها/ گنجایش استادیوم صورتی‌ها افزایش می‌یابد

منبع: خبـر ورزشی