پس از اینکه عبدالله ویسی نتوانست اندیشه‌های تاکتیکی مورد نظر خودش را در صنعت نفت آبادان پیاده کند، از سمت خود کناره‌گیری کرد تا کادر مدیریتی این باشگاه به دنبال یک سرمربی جدید باشند. آنها ابتدا با وینفرد شفر مذاکره کردند اما کار به نتیجه نرسید و فراز کمالوند هم طی کمتر از یک هفته […]

- سرمربی سابق استقلال تیم جدید پیدا کرد؟

پس از اینکه عبدالله ویسی نتوانست اندیشه‌های تاکتیکی مورد نظر خودش را در صنعت نفت آبادان پیاده کند، از سمت خود کناره‌گیری کرد تا کادر مدیریتی این باشگاه به دنبال یک سرمربی جدید باشند.

آنها ابتدا با وینفرد شفر مذاکره کردند اما کار به نتیجه نرسید و فراز کمالوند هم طی کمتر از یک هفته استعفا داد تا قضیه حسابی سر و صدا به پا کند. حالا خبرهای رسیده از آبادان حکایت از آن دارد که گروهی از مدیران باشگاه صنعت نفت عصر پنجشنبه با محمود فکری باب مذاکره را گشوده‌اند تا در صورت حصول توافق نهایی، سرمربی اسبق استقلال که در همین فصل رقابت‌های لیگ برتر هدایت هوادار را بر عهده داشت اما قبل از پایان نیم فصل اول از سمت خود کناره‌گیری کرد، راهی آبادان شود.

نکته جالب توجه اینجاست که اگر فکری سرمربی صنعت نفت بشود، باید تیمش را در هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف استقلال بفرستد.

منبع: خبـر ورزشی