سعید مهری در شرایطی قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد که جواد نکونام مخالف جدایی‌اش از اردوی تیم بود و گفت زمانی به او اجازه جدایی می‌دهد که یقین کند باشگاه استقلال به جای وی بازیکن خریده است. اما سعید مهری که در قراردادش بند فسخ وجود داشت، در همان روز ابتدایی نقل و […]

- چرا نکونام به این استقلالی اجازه جدایی داد؟

سعید مهری در شرایطی قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد که جواد نکونام مخالف جدایی‌اش از اردوی تیم بود و گفت زمانی به او اجازه جدایی می‌دهد که یقین کند باشگاه استقلال به جای وی بازیکن خریده است. اما سعید مهری که در قراردادش بند فسخ وجود داشت، در همان روز ابتدایی نقل و انتقالات قراردادش را با تیم استقلال فسخ کرد و راهی قبرس شد.

جواد نکونام که از سعید مهری خیلی کم در ترکیب اصلی استقلال در دور رفت بازیها بهره برده بود، امیدوار بود، با ادامه  حضور این بازیکن در اردوی آبی همچنان یک بازیکن مطمئن روی نیمکت داشته باشد اما سعید مهری تحمل این وضعیت برایش سخت بود و می‌خواست فیکس بازی کند. او به واسطه بند فسخی که در قراردادش وجود داشت، خیلی راحت اردوی تیم استقلال را ترک کرد و به تیم آپوئل قبرس پیوست.

جالب اینکه باشگاه استقلال هنوز نتوانسته به جای سعید مهری بازیکن جذب کند. استقلال هنوز به جای آرتور کوین یامگا هم بازیکن جذب نکرده است.

بیشتر بخوانید: استارت فوق‌العاده شماره ۸ استقلال در اروپا/ مهری گل کاشت

منبع: خبـر ورزشی