آمریکا در حال برنامه‌ریزی حمله سایبری به ایران است
آمریکا در حال برنامه‌ریزی حمله سایبری به ایران است

شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز در حالی از آماده شدن آمریکا برای انجام حملات سایبری علیه ایران خبر داد که چندی پیش نشریه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی تاکید کرد که نفس آمریکا از بیم حملات سایبری ایران در سینه حبس شده است. سیتنا نوشت: شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز به نقل از مقام‌های رسمی آمریکا اعلام کرد: […]

شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز در حالی از آماده شدن آمریکا برای انجام حملات سایبری علیه ایران خبر داد که چندی پیش نشریه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی تاکید کرد که نفس آمریکا از بیم حملات سایبری ایران در سینه حبس شده است.

- آمریکا در حال برنامه‌ریزی حمله سایبری به ایران است

سیتنا نوشت: شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز به نقل از مقام‌های رسمی آمریکا اعلام کرد: آمریکا در حال برنامه‌‌ریزی برای حملات سایبری علیه زیرساخت‌های ایران است که ممکن است هفته‌ها طول بکشد.

 

مقامات آمریکایی گفته‌اند این کارزار یک هفته‌ای شامل حملات و عملیات سایبری خواهد بود.

 

این ادعا در حالی از سوی این رسانه امریکایی مطرح شده است که چندی پیش، نشریه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی با اذعان با توانمندی‌های ایران در زمینه فعالیت‌های سایبری، مطرح کرد که در پی جنگ غزه، اف‌بی‌آی و نهادهای امنیت سایبری و زیرساختی آمریکا نگران حملات سایبری «گروه‌های هکری وابسته به ایران» به سازمان‌های دولتی و زیرساخت‌های مهم آمریکا هستند.

 

پالتیکو مدعی شده است که ایران از یک شبکه اپراتورهای سایبری پیچیده‌ مشابه فعالیت‌های روسیه و چین حمایت می‌کند که ظرفیت نفوذ به سامانه‌های دولتی و از کار انداختن کل شبکه‌های رایانه‌ای شرکت‌ها را دارند.

منبع: اطلاعات انلاین