به گزارش زیرنویس، در یکی از استان ها به تازگی باندی از سارقین خودرو و منزل دستگیر شده‌اند که تمام سرقت‌های خود را به وسیله کلید انجام داده‌اند. آنها بدون هیچ تخریب و اجباری وارد منازل شده و اقدام به سرقت کرده‌اند! اما چطور کلید منازل را به دست آورده‌اند؟ تیمی از سارقان حرفه‌ای با […]

به گزارش زیرنویس، در یکی از استان ها به تازگی باندی از سارقین خودرو و منزل دستگیر شده‌اند که تمام سرقت‌های خود را به وسیله کلید انجام داده‌اند. آنها بدون هیچ تخریب و اجباری وارد منازل شده و اقدام به سرقت کرده‌اند!

اما چطور کلید منازل را به دست آورده‌اند؟

تیمی از سارقان حرفه‌ای با همکاری یک کارواش، یک نفر از سارقان را که دارای مهارت کلیدسازی است با یک دستگاه کلیدساز در اتاقکی در کارواش مسقر می‌کنند.

مالکان خودرو پس از ورود به کارواش، سوئیچ خودرو را در اختیار کارگر قرار می‌دهند تا کار شستشو و جابجایی خودرو راحت‌تر انجام شود و خودشان روانه کافی شاپ کارواش می‌شوند.

کارگر کارواش به هوای تمیز کردن داخل خودرو، داشبورد و داخل کابین خودرو را جستجو می‌کند و در بیشتر موارد به دسته کلید منزل و درهای منزل دست پیدا می‌کند.

کارگر فورا دسته کلید را به سارقِ کلیدساز مستقر در کارواش می‌رساند و کلیدها سریعاً توسط وی کپی می‌شود.

در ادامه پس از خروج خودرو از کارواش، تحت تعقیب سارقان قرار می‌گیرد و منزل یا محل کار وی شناسایی می‌شود و در اولین فرصت مورد دستبرد قرار می‌گیرد.

سارقین در بازجویی‌ها، به سرقت‌های متعدد منازل و خودرو با این شگرد جدید اعتراف می‌کنند.

 لطفا ضمن احتیاط، هوشیار هم باشید

منبع خبر: رکنـا