از زمان آغاز جام ملت‌های ۲۰۲۳ تعدادی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان با هماهنگی فدراسیون راهی قطر شده و در کنار تیم ملی قرار گرفته‌اند تا روحیه ملی پوشانمان افزایش پیدا کند. حسن روشن، حسین فرکی، بهتاش فریبا و مجید جلالی از جمله این پیشکسوتان هستند و اشکان دژاگه، فریدون زندی و پژمان منتظری را هم […]

- اسطوره پرسپولیس در هواپیما از ترس دست رئیس فدراسیون را گرفت!/ علی پروین تماشاگر ویژه فینال جام ملت‌ها؟

از زمان آغاز جام ملت‌های ۲۰۲۳ تعدادی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان با هماهنگی فدراسیون راهی قطر شده و در کنار تیم ملی قرار گرفته‌اند تا روحیه ملی پوشانمان افزایش پیدا کند. حسن روشن، حسین فرکی، بهتاش فریبا و مجید جلالی از جمله این پیشکسوتان هستند و اشکان دژاگه، فریدون زندی و پژمان منتظری را هم کنار بچه‌ها دیده‌ایم ولی شاید علی پروین در صورت رسیدن ما به فینال سورپرایز فدراسیون برای قطر ۲۰۲۳ باشد.

یکی از مدیران فدراسیون در این رابطه به خبر ورزشی گفت: “حالا تا فینال وقت زیادی باقی مانده ولی اگر انشالله به آن مسابقه برسیم و خود علی آقا هم تمایل داشته باشد، فدراسیون آمادگی انجام چنین کاری را دارد و خوشحال می‌شویم در حضور علی پروین جشن قهرمانی جام ملت‌ها را برگزار کنیم. البته هنوز یادمان نرفته که چند سال قبل وقتی قرار شد علی آقا همراه با آقای تاج برای شرکت در یک اجلاس مهم راهی کوالالامپور شوند چه اتفاقی درون هواپیما رخ داد.

هنگامی که هواپیما از تهران بلند شد پس از حدود ۱۵ دقیقه، یکی از موتورهای آن دچار مشکل شد و مسافران فهمیدند که قضیه از چه قرار است. پروین در آن لحظات حسابی ترسیده بود و دست مهدی تاج را گرفته بود و فشار می‌داد. سرانجام هواپیما به تهران برگشت و پس از رفع نقص فنی پرواز انجام شد ولی آن خاطره از علی آقای پروین برایمان به یادگار مانده است. البته انصافاً وقتی هواپیما دچار نقص فنی می‌شود همه مسافران می‌ترسند و این مسئله صرفاً محدود به یک یا چند نفر نمی‌شود. با این وجود اگر به فینال برسیم و علی پروین مشکلی با سوار شدن به هواپیما نداشته باشد خیلی خوشحال می‌شویم که ایشان را در قطر ببینیم”

منبع: خبـر ورزشی