به نقل از ساکرنت، یونایتد پنج‌شنبه شب در خانه ولورهمپتون به میدان رفت و در حالی که می‌توانست به یک پیروزی آسان برسد، اما در دقایق پایانی کار برای تنهاخ و شاگردانش گره خورد و در نهایت با گل ماینو در دقیقه ۹۷ به سختی به برتری رسید. منچستریونایتد برتری ۳ بر یک خود را […]

- احساس دوگانه تن هاخ از پیروزی دراماتیک یونایتد

به نقل از ساکرنت، یونایتد پنج‌شنبه شب در خانه ولورهمپتون به میدان رفت و در حالی که می‌توانست به یک پیروزی آسان برسد، اما در دقایق پایانی کار برای تنهاخ و شاگردانش گره خورد و در نهایت با گل ماینو در دقیقه ۹۷ به سختی به برتری رسید.

منچستریونایتد برتری ۳ بر یک خود را در ۱۰ دقیقه پایانی از دست داد، اما ماینو، بازیکن جوان تنهاخ موفق شد در آخرین ثانیه‌ها ۳ امتیاز را از چنگ گرگ‌ها دربیاورد. با این پیروزی شیاطین سرخ ۳۵ امتیازی شدند و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفتند.

اریک تن هاخ بعد از این دیدار گفت: من احساسات متفاوتی دارم. از یک طرف خیلی خوشحالم و از یک طرف ناراحت. البته این یک برد بزرگ است و من فکر می‌کنم برای یک هوادار بی طرف بازی قشنگی بود. به عنوان سرمربی یونایتد از نحوه بازی تیمم ناراحت هستم. شاید باید ۳-۰ یا ۴-۰ برنده می‌شدیم، ولی گل‌های بدی دریافت کردیم و باید بازی را بهتر مدیریت می‌کردیم. شما در این دیدار قدرت تیم و انعطاف پذیری را در یونایتد دیدید. کوبی ماینو عالی است و نشان داد چه ظرفیت بالایی دارد. روحیه بازیکنان در رختکن بسیار خوب است و من فکر می‌کنم کل تیم بسیار خوب بازی کرد.

او درباره تنها ایرادی که به تیمش وارد می‌کند افزود: باید جلوی اشتباهات را گرفت. نباید چنین گل‌هایی را دریافت کنیم. ما در این فصل اشتباهات زیادی در بعضی از بازی‌ها داشتیم. به همین خاطر من گفتم که احساسات متفاوتی در مورد این بازی دارم و از عملکرد تیمی و برخی عملکرد‌های فردی تیمم بسیار خوشحالم.

یونایتد پیش از این بازی نیز مقابل حریف دسته چهارمی نیوپورت در جام حذفی ۴-۲ برنده شد. برونو فرناندز، کوبی ماینو، آنتونی و راسموس هویلوند گلزنان یونایتد در آن دیدار بودند و به این ترتیب شیاطین سرخ به دو برد در دو دیدار اخیر دست یافتند.

منبع: ایسـنا