سرمربی قطر: ازبکستان سخت‌ترین حریف ما است
سرمربی قطر: ازبکستان سخت‌ترین حریف ما است

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، تین تین مارکز لوپز در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان در مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم. برای ما مهم است که این بازی سخت را ببریم و بتوانیم عملکرد خودمان را حفظ کنیم. ازبکستان سخت‌ترین حریف ما است اما […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، تین تین مارکز لوپز در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان در مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم. برای ما مهم است که این بازی سخت را ببریم و بتوانیم عملکرد خودمان را حفظ کنیم. ازبکستان سخت‌ترین حریف ما است اما برای دیدار با این تیم آماده هستیم.

 وی درمورد اینکه پیش از این با استون اورونوف و جمشید بولتابائف، دو بازیکن تیم ملی ازبکستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان رقابت کرده و چه شناختی از کیفیت آنها دارد، تصریح کرد: با این بازیکنان در مسابقات آسیایی روبرو شدم. کیفیت خیلی خوبی دارند اما برای هر اتفاق شگفت انگیزی آماده هستیم.

سرمربی تیم ملی قطر درمورد میزان شناخت از شرایط فنی ازبکستان توضیح داد: آخرین بازی بازی با ازبکستان را در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در مقدماتی جام جهانی انجام دادیم. خیلی وقت است با آنها روبرو نشده ایم. فوتبال ازبکستان نیز تفاوت خیلی زیادی نسبت به آن سال‌ها داشته است. الان نمی‌توانم درباره نقاط ضعف و قوت حریف صحبت کنم. فقط می‌توانم بگویم شناخت کافی از این تیم داریم.

لوپز درخصوص فشار قهرمانی روی قطر با توجه به اینکه در دوره قبلی به این عنوان رسید، گفت: فقط انرژی مثبت دریافت می‌کنیم. بابت تمام حمایت‌ها ممنونیم که اتمسفر ورزشگاه‌ها را کاملاً به نفع ما می‌کند.

وی در خصوص میزان شناختش از فوتبال قطر تاکید کرد: خیلی خوب بازیکنانم را می‌شناسم. ۶ سال است رابطه مستقیم با آنها دارم و می‌دانیم چه وضعیتی دارند. به بازیکنانم باور دارم و می دانم بهترین هستند.

لوپز درخصوص عملکرد هم وطن خود یعنی خسوس کاساس خود در تیم ملی عراق گفت: در جایگاهی نیستم که آنها را قضاوت کنم. سعی می‌کنم روی عملکرد خودم تمرکز داشته باشم. قطعاً باید به نتایج هر تیم و تفکراتش احترام گذاشت.

سعد الشیب، دروازه‌بان تیم ملی قطر نیز در خصوص بازی فردا با ازبکستان گفت: یکی از بازی‌های سخت دیگر را پیش رو داریم. آمادگی لازم و انگیزه کافی داریم.

او درباره حمایت هواداران از این تیم تصریح کرد: خیلی خوشحالم انرژی مثبت آنها را داریم . بازیکنان تیم هم انگیزه خیلی زیادی دارند تا بتوانیم بار دیگر به برد در این بازی‌ها برسیم.

پایان پیام/





منبع: فارس