جان گرفتن سوپر لیگ اروپا و درآمد ۵ میلیارد یورویی!
جان گرفتن سوپر لیگ اروپا و درآمد ۵ میلیارد یورویی!

خبرنگار ورزشی فارس، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا خبر داد «۱۸ باشگاه» برای کسب درآمد چندبرابری نسبت به تورنمنت های یوفا «برای پیوستن به سوپر لیگ اروپا» اعلام آمادگی کردند. مدیر سوپر لیگ اروپا وعده داده هر باشگاهی برای حضور در این تورنمنت باشگاهی درآمدی ۱۰۰ میلیون یورویی به جیب خواهد زد که با حضور […]

خبرنگار ورزشی فارس، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا خبر داد «۱۸ باشگاه» برای کسب درآمد چندبرابری نسبت به تورنمنت های یوفا «برای پیوستن به سوپر لیگ اروپا» اعلام آمادگی کردند.

مدیر سوپر لیگ اروپا وعده داده هر باشگاهی برای حضور در این تورنمنت باشگاهی درآمدی ۱۰۰ میلیون یورویی به جیب خواهد زد که با حضور چندین ساله در تورنمنت های یوفا نمی تواند کسب کند.

لاپورتا می گوید که پروژه سوپر لیگ اروپا خیلی خوب پیش می رود و بسیاری از باشگاه ها برای پیوستن به این پروژه ابراز تمایل کردند. «در لالیگا به غیر از اتلتیکو همه تیم ها آماده پیوستن به این لیگ هستند».

پروژه سوپر لیگ اروپا ۲ سال پیش توسط بارسلونا، رئال و یوونتوس کلید خورد. در آن زمان ۱۲ تیم برای ایجاد سوپر لیگ اعلام آمادگی کردند ولی با تهدیدهای یوفا و فیفا این پروژه به بن بست خورد.

- جان گرفتن سوپر لیگ اروپا و درآمد 5 میلیارد یورویی!

اما مدیران باشگاه های رئال، بارسا و یوونتوس دست بردار نبودند و علیه یوفا و فیفا شکایت کردند که ماه گذشته دادگاه اروپایی مجوز ایجاد سوپر لیگ را داد و تهدیدهای فیفا و یوفا را غیرقانونی دانست.

لاپورتا معتقد است که بارسلونا می تواند در فصل ۲۰۲۵ در سوپر لیگ اروپا قهرمان شود. «چرخه مالی ۵ میلیارد یورویی» در این تورنمنت باشگاهی فوتبال همه را جذب می کند.

پایان پیام/





منبع: فارس