به گزارش زیرنویس، سردار حسینی گفت: با توجه به بارش شدید برف در برخی از محورهای مواصلاتی کشور امشب شاهد یخ زدگی شدید برخی از محورها به ویژه محورهای کوهستانی خواهیم بود. رئیس پلیس راهور فراجا در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در خصوص وضعیت راههای کشور گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم از سفرهای […]

- هشدار درباره یخ زدگی شدید برخی محورها

به گزارش زیرنویس، سردار حسینی گفت: با توجه به بارش شدید برف در برخی از محورهای مواصلاتی کشور امشب شاهد یخ زدگی شدید برخی از محورها به ویژه محورهای کوهستانی خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور فراجا در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در خصوص وضعیت راههای کشور گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم از سفرهای غیر ضروری به شدت اجتناب کنند و اگر سفر ضرورت دارد حتماً این سفر را در طول روز انجام دهند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود منطقی نیست که در طول شب سفر کنیم و رانندگان حتماً برای سفر تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سردار حسینی گفت: با توجه به بارش شدید برف از دیشب دو محور شیراز – اصفهان و محور سمنان به دامغان مسدود شده بود که بازگشایی انجام شد. گرچه شرایط به گونه‌ای است که احتمال دارد مجدداً این مسیرها بسته شود.
وی افزود: در محور پونل به خلخال، هشتگرد به طالقان و شاهرود به گرگان همچنان با انسداد محور مواجه هستیم.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین