به گزارش زیرنویس، فرماندار کاشمر با اشاره به استمرار برودت هوا و لغزندگی معابر گفت: فردا شنبه ۱۴ بهمن‌ماه مدارس کاشمر در تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری است. حجت اله شریعتمداری افزود: به دلیل برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و پیشگیری از کاهش افت فشار گاز، فردا شنبه ۱۴ بهمن‌ماه، فعالیت […]

به گزارش زیرنویس، فرماندار کاشمر با اشاره به استمرار برودت هوا و لغزندگی معابر گفت: فردا شنبه ۱۴ بهمن‌ماه مدارس کاشمر در تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری است.

حجت اله شریعتمداری افزود: به دلیل برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و پیشگیری از کاهش افت فشار گاز، فردا شنبه ۱۴ بهمن‌ماه، فعالیت آموزشی تمامی مدارس و مقاطع تحصیلی در نقاط شهری و روستایی کاشمر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان شاد برگزار می‌شود.

وی همچنین در خصوص فعالیت سایر ادارات و دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: آغاز فعالیت مجموعه‌های اداری در سطح شهرستان فردا با ۲ ساعت تأخیر نیز خواهد بود. همچنین فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز همانند ادارات با ۲ ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

فرماندار کوهسرخ هم از تعطیلی مهدکودک‌ها و مدارس این شهرستان و آغاز به کار ادارات با ۲ ساعت تأخیر خبر داد.

رضا رافتی بیان کرد: مهدکودک‌ها و تمام مدارس این شهرستان به دلیل سرما، برودت هوا، بارش سنگین برف، لغزندگی معابر و مدیریت صحیح مصرف سوخت در روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ تعطیل هستند.

وی همچنین از تأخیر ۲ ساعته در بازگشایی ادارات و نهادهای کوهسرخ ظرف فردا خبر داد.

مدارس ابتدایی ۱۱ شهرستان کرمانشاه غیرحضوری شد/ مدارس متوسطه ۲ ساعت دیرتر باز می‌شوند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی در ۱۱ شهرستان استان (غیر از گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین) به دلیل سرمای هوا در روز شنبه (۱۴ بهمن) خبر داد و گفت: همچنین مدارس مقطع متوسطه در این یازده شهرستان با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

افشین یگانه با اعلام این خبر افزود: مدارس مقطع متوسطه نوبت صبح شهرستان‌های کنگاور، سنقر و کلیایی، پاوه و دالاهو نیز تعطیل و به صورت غیرحضوری است. 

 وی اظهار کرد: این تعطیلی و تاخیر شامل مدارس شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین نمی‌شود. 

به گفته یگانه فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: نوبت بعدازظهر تمام مدارس استان و نیز فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها به روال عادی خواهد بود.

منبع: ایسنا

منبع خبر: رکنـا