ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی تدارکاتی با الاهلی قطر و پایان اردوی سپاهان اظهار کرد: اردوی خوبی بود. دلیلی که به این اردو آمدیم، بازی باکیفیت در زمین باکیفیت داشته باشیم، در ایران این شرایط مهیا نبود. او در مورد اضافه شدن اعرابی به سپاهان عنوان کرد: او یک بازیکن ایرانی […]

- انتظار مورایس بعد از حمایت از تیم ملی؛ از ما هم حمایت کنید!/ امیدوارم ایران فینالیست شود

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی تدارکاتی با الاهلی قطر و پایان اردوی سپاهان اظهار کرد: اردوی خوبی بود. دلیلی که به این اردو آمدیم، بازی باکیفیت در زمین باکیفیت داشته باشیم، در ایران این شرایط مهیا نبود.

او در مورد اضافه شدن اعرابی به سپاهان عنوان کرد: او یک بازیکن ایرانی است که به جمع ما اضافه شده است؛ یک وینگر با سرعت و تکنیک خیلی خوب و دریبل زن که به آن نیاز داشتیم. انتظار نداشته باشیم که خیلی سریع بازی کند زیرا از تیم دیگری آمده و سطح فشار در اینجا بیشتر است.

مورایس با اشاره به این‌که بازیکنان الهلال بعد از حذف عربستان به اردوی تیمشان اضافه شدند، گفت: ۵ بازیکن خودمان را نداریم و تیم ملی همچنان در جام ملت‌ها حضور دارد و خوب است، امیدواریم تیم ملی تا فینال حضور داشته باشد؛ از تیم ملی حمایت می‌کنیم ولی انتظار داریم در لیگ قهرمانان آسیا هم از ما این حمایت را داشته باشند. بازیکنان الهلال ناراحت برگشتند اما ما خوشحالیم که تیم ملی در این رقابت حضور دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تیم ملی نیز بیان کرد: زمان اردو با جام ملت‌ها یکسان شد. تیم ملی کیفیت خوبی نشان داد و فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل ژاپن داشته باشند اما بازی ساده‌ای نیست.

منبع: خبـر ورزشی