تعداد تماشاگران مراسم افتتاحیه المپیک پاریس نصف شد
تعداد تماشاگران مراسم افتتاحیه المپیک پاریس نصف شد

به گزارش زیرنویس، براساس اعلام جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه تعداد حضور مورد انتظار در مراسم افتتاحیه المپیک به حدود ۳۰۰ هزار نفر تغییر یافته است. این حدود نیمی از رقم اولیه پیش بینی شده است.  این مراسم یک رژه ۶ کیلومتری در امتداد رودخانه سن خواهد بود که قرار است در ۲۶ جولای برگزار […]

به گزارش زیرنویس، براساس اعلام جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه تعداد حضور مورد انتظار در مراسم افتتاحیه المپیک به حدود ۳۰۰ هزار نفر تغییر یافته است. این حدود نیمی از رقم اولیه پیش بینی شده است. 

این مراسم یک رژه ۶ کیلومتری در امتداد رودخانه سن خواهد بود که قرار است در ۲۶ جولای برگزار شود. در بحبوحه نگرانی‌های امنیتی، فرانسه برای تهدیدات تروریستی احتمالی در حالت آماده باش قرار دارد.

وزیر کشور فرانسه در این باره گفت: ۱۰۰ هزار نفر در اسکله پایین (با خرید بلیت) و ۲۲۰ هزار نفر در اسکله بالا (به صورت رایگان) حضور خواهند داشت. 

پیش از این پیش‌بینی شده بود ۶۰۰ هزار نفر تماشاگر مراسم افتتاحیه المپیک پاریس باشند هر چند کمیته برگزاری بازی‌های ۲۰۲۴ اعلام کرده این برآورد قطعی نیست و تصمیم نهایی در فصل بهار گرفته می‌شود. 

کمیته برگزاری بازی‌های پاریس در بیانیه‌ای گفت: در مورد امنیت، وزیر کشور در بهترین موقعیت برای اتخاذ تصمیمات درست است. همانطور که می‌دانید، این دولت است که مسئول امنیت و استقبال از تماشاگران است که به طور رایگان در مراسم افتتاحیه شرکت می‌کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس