به گزارش زیرنویس، در پی حملۀ هوایی شبانه ارتش تروریستی آمریکا به پایگاه‌های گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه، رییس جمهور آمریکا در مواضعی اعلام کرد که این حملات به دستور وی صادر شده است. جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش ایالات متحده به دستور او به مواضعی در عراق و سوریه […]

به گزارش زیرنویس، در پی حملۀ هوایی شبانه ارتش تروریستی آمریکا به پایگاه‌های گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه، رییس جمهور آمریکا در مواضعی اعلام کرد که این حملات به دستور وی صادر شده است.

جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش ایالات متحده به دستور او به مواضعی در عراق و سوریه حمله کرده است.

رییس‌جمهور آمریکا در ادامه توضیح داد: «پاسخ ما امروز آغاز شد و در زمان‌ها و اماکنی که انتخاب می‌کنیم ادامه خواهد یافت.»

جو بایدن گفته است: «ایالات متحده به دنبال درگیری در خاورمیانه یا هیچ جای دیگر دنیا نیست.»

رییس جمهور آمریکا شامگاه جمعه به وقت محلی با انتشار بیانیه‌ای درباره حملات کشورش به مواضعی در سوریه و عراق به تلافی حمله به پایگاه آمریکا در اردن و کشته شدن سه سرباز آمریکایی و زخمی شدن ده‌ها نفر اعلام کرد: پاسخ ما از امروز آغاز می‌شود و در طول مدت زمانی ادامه خواهد یافت.

رییس جمهور آمریکا در توجیه این حملات مدعی شد: آمریکا به دنبال جنگ در خاورمیانه یا هیچ جای دیگر جهان نیست.

گفتنی است، قبل از این در حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در مرز اردن – سوریه، ۳ نظامی امریکایی کشته شدند. جو بایدن، رییس جمهور آمریکا این حمله را کار گروه‌های مورد حمایت توصیف کرد، اما تهران دخالت در آن را رد می‌کند و پیشتر «مقاومت اسلامی عراق» حمله به پایگاه آمریکا در مرز اردن را برعهده گرفته بود.

منبع: مـهر