رسانه ژاپنی نتیجه بازی امروز را پیش‌بینی کرد
رسانه ژاپنی نتیجه بازی امروز را پیش‌بینی کرد

خبر ورزشی به نقل از سایت «ساکر» ژاپن نوشت: یک رسانه ژاپنی به ضعف کلیدی تیم ملی فوتبال این کشور در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برابر ایران پرداخت. تیم ملی ژاپن با وجود اینکه مدعی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ محسوب می‌شود اما با نحوه صعود از مرحله گروهی این […]

- رسانه ژاپنی نتیجه بازی امروز را پیش‌بینی کرد

خبر ورزشی به نقل از سایت «ساکر» ژاپن نوشت: یک رسانه ژاپنی به ضعف کلیدی تیم ملی فوتبال این کشور در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برابر ایران پرداخت.

تیم ملی ژاپن با وجود اینکه مدعی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ محسوب می‌شود اما با نحوه صعود از مرحله گروهی این مسابقات نگرانی‌هایی را ایجاد کرد. شکست برابر عراق و دریافت ۶ گل در ۴ بازی نکته منفی در عملکرد تیم ملی ژاپن در این تورنمنت است.  

ایران نیز همانند ژاپن یک مدعی قهرمانی است اما آنها هم در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت سختی برابر سوریه داشتند و در ضربات پنالتی بلیت صعود را دریافت کردند. شاید ایران خسته‌تر از ژاپن به نظر برسد، اما نکته منفی تیم ژاپن نباید فراموش شود. این تیم در ۴ بازی این دوره جام ملت‌های آسیا ۶ گل خورده و شاید یکی از دلایل بسته نماندن دروازه طبق نظر سرمربی ژاپن قدرت حریفان باشد. بنابراین دریافت حداقل یک گل در بازی با ایران طبیعی خواهد بود.

ساکر با اشاره به غیبت مهدی طارمی در ترکیب ایران نوشت: غیبت مهاجم کلیدی ایران با آمار ۴۵ گل زده یک ضربه سخت برای این تیم در دیدار امروز برابر ژاپن خواهد بود.  

منبع: اطلاعات انلاین