شعبانیان: بازی‌های لیگ زیبا بود اما لازم است تعداد تیم‌ها افزایش یابد
شعبانیان: بازی‌های لیگ زیبا بود اما لازم است تعداد تیم‌ها افزایش یابد

میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درباره لیگ والیبال امسال، عنوان کرد:  با اینکه لیگ امسال همانند دوره‌های قبل با ۷ تیم برگزار می‌شد و در واقع تعداد تیم‌ها زیاد نبود اما از نظر کیفی نسبت به سال گذشته بهتر بود. تعدادی از بازیکنان نوجوان و جوان که در بخش ملی کار کرده […]

میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درباره لیگ والیبال امسال، عنوان کرد:  با اینکه لیگ امسال همانند دوره‌های قبل با ۷ تیم برگزار می‌شد و در واقع تعداد تیم‌ها زیاد نبود اما از نظر کیفی نسبت به سال گذشته بهتر بود. تعدادی از بازیکنان نوجوان و جوان که در بخش ملی کار کرده بودند جذب باشگاه‌ها شدند به همین دلیل فکر می‌کنم سطح کیفی بازی‌ها بهتر بود. غیر از یکی دو تیم که تجربه زیادی دارند بقیه تیم‌ها از بازیکنان جوان استفاده کردند.

سرمربی والیبال بانوان ذوب‌آهن، ادامه داد: ما ۱۲ بازی کردیم که ۶ برد و ۶ باخت داشتیم. خدا را شکر توانستیم راهی پلی‌آف شویم. طبق قانون پلی‌آف ما در رده چهارم هستیم پس باید با تیم اول یعنی سایپا بازی کنیم که این هفته روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد. 

- شعبانیان: بازی‌های لیگ زیبا بود اما لازم است تعداد تیم‌ها افزایش یابد

وی درباره برتری تیمش مقابل سپاهان در دربی اصفهان، تصریح کرد: ما آخرین بازی دور برگشت لیگ را مقابل تیم قدرتمند سپاهان انجام دادیم که توانستیم پیروز شویم. از نظر روانی به این برد نیار داشتیم چون دور رفت باخت بدی داشتیم. در حین مسابقات گفته بودم اکثر بازیکنان ما جوان هستند و کم کم به هماهنگی لازم خواهند رسید. بیشتر بازیکنان ذوب‌آهن به سپاهان رفته بودند به همین دلیل شاکله تیم ما را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند که اصلاً با هم هماهنگ نبودند اما خدا را شکر می‌کنم که توانستند به هماهنگی تیمی برسند، حالا باید ببینیم در پلی‌آف شرایط به چه صورت خواهد بود.

وی ادامه داد: مقابل سپاهان با تیمی بسیار جوان بازی کردیم چون نگین شیرتری پاسور اول‌مان آسیب داشت، پاسور دوم با ۱۵ سال سن وارد میدان شد اما فوق‌العاده بازی کرد. بازی خوبی ارائه دادند که جای امیدواری است‌.

شعبانیان درباره بازی تیمش در مرحله پلی آف مقابل سایپا، خاطرنشان کرد: سایپا تیم خوبی است؛ این تیم شش هفت بازیکن و مهره با تجربه دارد که حداقل ۱۵ سال است در تیم ملی سابقه بازی دارند به همین دلیل بازی راحتی مقابل این تیم نخواهیم داشت اما تمام تلاش خود را می‌کنیم. در پلی‌آف هیچ تیمی نمی‌تواند بازیکن بگیرد به همین دلیل با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم.

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان درباره حمایت ذوب‌آهن از بانوان، یادآور شد: باشگاه امکانات را به لحاظ اسکان در اختیار بازیکنان گذاشته چون تعداد بازیکنان غیر بومی ما زیاد است. از نظر پرداختی کمی وقفه افتاده اما قول داده‌اند تا پایان این مسابقات با بازیکنان تسویه کنند. 

وی درباره دیدارهای برگزار شده لیگ تا قبل از پلی‌آف، گفت: امسال حضور بازیکنان جوان و نوجوان در تیم‌ها باعث شد بازی‌های زیبایی را ببینیم اما این کافی نیست. دسته اول ۱۴ تیم بودند که اگر اسپانسر داشتند حتما می‌توانستند در لیگ برتر شرکت کنند. بعضی از آنها تیم‌های خوبی بودند. برای اینکه جذابیت در لیگ برتر زیاد شود حداقل تیم‌های شرکت کننده باید به ۱۲ برسد. پیشنهاد من این است در بخش بانوان کمیته مربیان تشکیل شود تا هم از مسابقات ارزیابی صورت بگیرد و هم اینکه در تصمیم‌گیری‌ها آنها حق نظر داشته باشند. 

پایان پیام/





منبع: فارس