به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته شانزدهم لیگ هاکی روی یخ مردان برگزار شد. لیگ هاکی روی یخ به آخرین روز‌های خود در این فصل رسیده و همانطور که از هفته‌ها پیش جدول مسابقات نشان می‌داد، قهرمانی تیم لاستیک بارز محرز شده است. لاستیک بارز اگر در دو بازی باقی مانده اش […]

- صدرنشین لیگ هاکی روی یخ همچنان بدون شکست

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته شانزدهم لیگ هاکی روی یخ مردان برگزار شد. لیگ هاکی روی یخ به آخرین روز‌های خود در این فصل رسیده و همانطور که از هفته‌ها پیش جدول مسابقات نشان می‌داد، قهرمانی تیم لاستیک بارز محرز شده است. لاستیک بارز اگر در دو بازی باقی مانده اش نیز همین روند را طی کند قهرمانی باشکوهی را ثبت خواهد کرد؛ تیمی با “قهرمانی بدون شکست”!
شاید تا مدت‌ها هیچ تیمی نتواند به چنین رکوردی دست یابد.
رقابت‌های این هفته از لیگ مردان با انجام چهار بازی پیگیری شد. ابتدا  تیم‌های آیس باکس و فلفل‌های روسی به مصاف هم رفتند که در این دیدار   آیس باکس با نتیجه ۳ بر ۲ فلفل‌های روسی را شکست داد.
بهترین بازیکن تیم فلفل‌های روسی  Vladislav Gorodinchev
و بهترین بازیکن تیم جوانان آیس باکس کیارش روزی.
دیدار دوم هفته، بین تیم‌های لاستیک بارز و ام دات آر  بود که لاستیک بارز تیم صدر نشین جدول با یک گل از سد تیم دوم جدول  گذشت.
بهترین بازیکن  تیم لاستیک بارز  فرزاد قرآب
بهترین بازیکن تیم ام دات آر سهیل خلج
دیدار  تیم‌های  فلفل‌های روسی و سایمان تبریز نیز  با نتیجه ۱۲ بر ۲  به سود تبریزی‌ها به پایان رسید.
بهترین بازیکن تیم فلفل‌های روسی    Alexsei
بهترین بازیکن تیم سایمان تبریز فاتح بابازاده.
جمعه شب جوانان ‏ آیس باکس و سایمان تبریز در دیداری عقب افتاده به مصاف هم رفتند که جوانان آیس باکس موفق شد با چهار گل سایمان تبریز را شکست دهد. تبریزی‌ها سه گل از چهار گل خورده را جبران کردند، اما در نهایت ۴ بر ۳ نتیجه را واگذار کردند
بهترین بازیکن آیس باکس  یونس ناقلی
بهترین بهترین بازیکن سایمان تبریز پویا نوروزی

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا