تیم سپاهان یکی از تیم‌های باقی مانده در جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا است و در مرحله یک هشتم نهایی بازی ها میزان الهلال است که این بازی ۲۶ بهمن در استادیوم نقش جهان برگزار می‌شود. از هم اکنون مورایس سرمربی تیم سپاهان از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است که بازی‌های این تیم در […]

- درخواست مهم سرمربی سپاهان از فدراسیون فوتبال منطقی بود؟

تیم سپاهان یکی از تیم‌های باقی مانده در جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا است و در مرحله یک هشتم نهایی بازی ها میزان الهلال است که این بازی ۲۶ بهمن در استادیوم نقش جهان برگزار می‌شود.

از هم اکنون مورایس سرمربی تیم سپاهان از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است که بازی‌های این تیم در لیگ برتر به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تیمش فرصت ریکاوری و آماده‌سازی برای بازی‌های همزمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. او می‌گوید: «پنج بازیکن خودمان را نداریم و تیم ملی همچنان در جام ملت‌ها حضور دارد و خوب است، امیدواریم تیم ملی تا فینال حضور داشته باشد. از تیم ملی حمایت می‌کنیم و انتظار داریم در لیگ قهرمانان آسیا از ما این حمایت را داشته باشند، بازیکنان الهلال ناراحت برگشتند اما ما خوشحالیم که تیم ملی در این رقابت حضور دارد.»

مورایس در حالی چنین  درخواستی را مطرح کرده است که این فصل لیگ برتر مدام و پی‌درپی به خاطر بازی‌های تیم امید، تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا تعطیل شد و این قدر تعطیلی‌ها زیاد بود که در برهه‌ای  یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس خواهان لغو اردوهای تیم ملی در پلی‌آف شده بود.

منبع: خبـر ورزشی