تیراندازان در برزیل شانس کسب چند سهمیه را دارند؟
تیراندازان در برزیل شانس کسب چند سهمیه را دارند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری، مسابقات جهانی برزیل روزهای ۱۱ تا ۱۹ آوریل (۲۳ تا ۳۱ فروردین) به عنوان آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس در رشته تیراندازی محسوب می‌شود و ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه کشورمان فقط در این رویداد است که می‌توانند شانس حضور در پاریس را داشته باشند. با پایان این مسابقات سهمیه‌های […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری، مسابقات جهانی برزیل روزهای ۱۱ تا ۱۹ آوریل (۲۳ تا ۳۱ فروردین) به عنوان آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس در رشته تیراندازی محسوب می‌شود و ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه کشورمان فقط در این رویداد است که می‌توانند شانس حضور در پاریس را داشته باشند. با پایان این مسابقات سهمیه‌های باقیمانده از طریق رنکینگ توزیع خواهد شد. 

کاروان کشورمان چند سهمیه می‌تواند در برزیل بگیرد؟

هر کشور در هر ماده فقط می‌تواند ۲ سهمیه بگیرد و در هر مسابقه این امکان را دارد که یک سهمیه کسب کند بنابراین کاروان تیراندازی کشورمان در مسابقات جهانی برزیل در ماده‌هایی که سهمیه نگرفته فقط می‌تواند به یک سهمیه المپیک برسد. 

غیر از ماده تفنگ زنان که سهمیه کامل شده، ایران می‌تواند یک سهمیه در سه وضعیت زنان و یک سهمیه در سه وضعیت مردان کسب کند. در تپانچه ۱۰ متر مردان، ۱۰ متر زنان، تپانچه ۲۵ متر زنان و در تفنگ بادی ۱۰ متر بادی مردان نیز این شانس وجود دارد تا ملی‌پوشان کشورمان به سهمیه برسند.

در اهداف پروازی در اسکیت ایران شانسی برای کسب سهمیه ندارد اما در تراپ می‌تواند در مسابقات قطر در بخش زنان و مردان به سهمیه برسد. بابک یگانه در تراپ مردان و شیوا فرح‌پور و مرضیه پرورش‌نیا در تراپ زنان شانس کسب سهمیه دارند.

تاکنون هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر، شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ بادی، محمد بیرانوند در تراپ سهمیه المپیک گرفته‌اند. 

پایان پیام/





منبع: فارس