عیسی آل‌کثیر در یک انتقالی جنجالی و با کلی حاشیه و دلخوری در ابتدای فصل راهی سپاهان شد تا پرسپولیسی‌ها به شدت از دست او ناراحت باشند. آل‌کثیر در سپاهان هم کم‌خبر نبود. جدا از اینکه صدور کارت بازی او برای حضور در ترکیب تیم جدیدش به مشکل خورده و او از ابتدای فصل امکان […]

- مأموریت بزرگ مهاجم پرحاشیه پرسپولیس/ او دوباره دل هواداران را به‌دست می‌آورد؟

عیسی آل‌کثیر در یک انتقالی جنجالی و با کلی حاشیه و دلخوری در ابتدای فصل راهی سپاهان شد تا پرسپولیسی‌ها به شدت از دست او ناراحت باشند.

آل‌کثیر در سپاهان هم کم‌خبر نبود. جدا از اینکه صدور کارت بازی او برای حضور در ترکیب تیم جدیدش به مشکل خورده و او از ابتدای فصل امکان همراهی تیمش را نداشت اما وقتی هم که نوبت به بازی عیسی رسید، یکسری اتفاقات دیگر افتاد. از اختلاف او با ژوزه مورایس گرفته که منجر به اخراج موقت او از تمرین شد تا عدم درخشش او در تیم جدیدش و همچنین مشکلات مربوط به قانون سقف بودجه که مجبور شد سپاهان قرارداد دو بازیکنش را فسخ کند که یکی از آنها عیسی بود.

حالا عیسی دوباره به پرسپولیس بازگشته تا به نوعی برای پرسپولیسی‌ها جبران کند. با این حال این بازیکن کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در نیم فصل دوم دارد. این تیم شهاب زاهدی و نبیل باهویی را در خط حمله دارد که زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل اول بود. همچنین باشگاه پرسپولیس قصد دارد یک مهاجم برزیلی را هم به خدمت بگیرد. ترافیک در خط حمله پرسپولیس زیاد است و آل‌کثیر کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارد. او در بازگشت به پرسپولیس یک ماموریت ویژه دارد و آن هم جبران اتفاقات ابتدای فصل است.

منبع: خبـر ورزشی