مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از بازی ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، گفت: امیدوارم یک بازی خوب ببینیم و همراه با برد ایران باشد. البته شرایطی که برای برگزاری بازی گذاشتند و فاصله زمانی بین این دو مسابقه، اصلاً مناسب نبود. بازیکن مصدوم تیم ملی درباره غیبت مهدی طارمی مقابل […]

- امیدوارم با برد تیم ملی زحمات طارمی جبران شود

مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از بازی ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، گفت: امیدوارم یک بازی خوب ببینیم و همراه با برد ایران باشد. البته شرایطی که برای برگزاری بازی گذاشتند و فاصله زمانی بین این دو مسابقه، اصلاً مناسب نبود.

بازیکن مصدوم تیم ملی درباره غیبت مهدی طارمی مقابل ژاپن عنوان کرد: طارمی یکی از بازیکنان تأثیرگذار و ستاره ما است. او در بازی قبل، جای خالی بازیکنان دیگر را پوشش داد. مهدی طارمی بعد از بازی در رختکن اشک ریخت. به او گفتم وظیفه تو نبود، زحمت کشیدی و به تیم کمک کردی. امیدوارم بچه‌ها امروز برنده شوند و زحمات طارمی جبران شود.

پورعلی‌گنجی در مورد تعداد مصدومان زیاد تیم ملی، عنوان کرد: خودم و بچه‌هایی که مصدوم شدند از دل و جان برای تیم ملی مایه می‌گذاریم. وقتی رباط صلیبی‌ام در بازی تیم ملی مصدوم شد گفتم فدای سر تک تک مردم ایران. از اینکه مصدوم هستم و در این جو نمی‌توانم بازی کنم، ناراحتم؛ اما تلاش می‌کنم به بازیکنان روحیه بدهم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا