واکنش شجاع به صحبت‌های بین ۲ نیمه قلعه نویی؛ امیر بعد از مدت‌ها کسی را نزد!
واکنش شجاع به صحبت‌های بین ۲ نیمه قلعه نویی؛ امیر بعد از مدت‌ها کسی را نزد!

به گزارش زیرنویس، شجاع خلیل زاده پس از پیروزی ایران مقابل ژاپن در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در مصاحبه با شبکه الکاس اظهار داشت: بازی سختی بود و به مردم ایران تبریک می‌گویم. از قطری‌ها ممنونم که به نحو احسن دارند مسابقات را برگزار می‌کنند. به تیم ژاپن نیز تبریک می‌گویم که […]

به گزارش زیرنویس، شجاع خلیل زاده پس از پیروزی ایران مقابل ژاپن در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در مصاحبه با شبکه الکاس اظهار داشت: بازی سختی بود و به مردم ایران تبریک می‌گویم. از قطری‌ها ممنونم که به نحو احسن دارند مسابقات را برگزار می‌کنند. به تیم ژاپن نیز تبریک می‌گویم که تیم خوبی بود.

وی ادامه داد: امروز همه برای ایران جنگیدیم. خداراشکر توانستیم یک بازی مهم را ببریم و در نیمه نهایی نیز به برتری برسیم و به فینال برسیم و قهرمانی را تقدیم مردم ایران بکنیم.

شجاع در واکنش به سوال خبرنگار الکاس که آیا ایران قهرمان می‌شود، گفت: ان‌شاءالله.

خلیل زاده در میکسدزون نیز به خبرنگاران ایرانی نیز اظهار داشت: ما وقتی به رختکن آمدیم، من مطمئن بودم که به بازی بازمی‌گردیم چون خیلی همدل هستیم. امیدوارم قهرمان بشویم.

مدافع تیم ملی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار که مقابل این همه بازیکن اروپایی ژاپن، خط دفاعی ایران نگذاشت توپ به دروازه بیرانوند برسد، گفت: خط دفاعی نبود. تیم ایران بود که نگذاشت. همه با هم بودیم، یکدل بودیم، امیدوارم ادامه دار باشد و نتیجه بگیریم.

خلیل زاده در خصوص اینکه بین ۲ نیمه چه اتفاقی رخ داده است، اظهار داشت: قلعه نویی فقط انرژی مثبت داشت که به بازی برویم و بازی را ببریم. بعد از مدت ها بود که کسی را نزد. (باخنده)

خلیل زاده در خصوص اینکه در بازی نیمه نهایی چه اتفاقی می‌افتد، اظهار داشت: این برد تا امشب به پایان می‌رسد. فردا ما روز جدیدی داریم. باید به بازی بعدی فکر کنیم. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و امروز به تاریخ پیوست. امیدواریم به فینال برسیم و قهرمان بشویم.

پایان پیام/





منبع: فارس