در کمال تعجب همگان، قطر ۵ سال قبل در بهمن توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا شود؛ اتفاقی که حتی خود قطری‌ها هم آن را باور نمی‌کردند! درچنین شرایطی سیدجلال حسینی مربی کنونی پرسپولیس که آن‌زمان کاپیتان این تیم به حساب می‌آمد چهاردهم بهمن سال ۹۷ در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس با ابراز تعجب از قهرمان […]

در کمال تعجب همگان، قطر ۵ سال قبل در بهمن توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا شود؛ اتفاقی که حتی خود قطری‌ها هم آن را باور نمی‌کردند!

درچنین شرایطی سیدجلال حسینی مربی کنونی پرسپولیس که آن‌زمان کاپیتان این تیم به حساب می‌آمد چهاردهم بهمن سال ۹۷ در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس با ابراز تعجب از قهرمان شدن قطر به ما گفت: واقعا فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی رخ بدهد. من تصور می‌کردم ایران و ژاپن به فینال برسند ولی متاسفانه در نیمه نهایی به ژاپن خوردیم و باختیم. قطری‌ها سال‌هاست که بر روی فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و علاوه بر تیم ملی، از تیم‌های باشگاهی خودشان هم در مسابقات بین‌المللی حمایت می‌کنند ولی این اتفاق در مورد پرسپولیس رخ نداد. ما همین چند ماه قبل فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بودیم اما نه‌تنها حمایتی از ما انجام نشد بلکه همه بسیج شدند و چوب لای چرخ پرسپولیس گذاشتند. همین الان شما نگاه کنید، طبق برنامه اعلام‌شده استقلال و پرسپولیس باید به مصاف همدیگر بروند و دهم فروردین به عنوان تاریخ برگزاری دربی انتخاب شده است. واقعا نمی‌دانم چرا این گونه برنامه‌ریزی کرده‌اند چون بلافاصله پس از این بازی هم ما و هم استقلال باید در لیگ قهرمانان به مصاف حریفان عربستانی برویم. به این ترتیب دربی با هر نتیجه‌ای تمام شود برنده آن در واقع عربستانی‌ها هستند چون دو نماینده ایران با خستگی و حواشی این مسابقه بزرگ باید به مصاف عربستانی‌ها بروند.

سید جلال که قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از جمع ملی‌پوشان خط خورده بود و این اتفاق سر و صدای بسیار زیادی همراه داشت، در واکنش به این سوال که برخی کارشناسان می‌گویند اگر او در معیت تیم ملی به جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات می‌رفت ایران فینالیست می‌شد، تصریح کرد: در کمال احترام باید بگویم اگر برای جام ملت‌ها به تیم ملی دعوت می‌شدم عذرخواهی کرده و همراه با بچه‌ها به امارات نمی‌رفتم. من از تیم ملی خداحافظی کرده‌ام اما معتقدم جای شجاع خلیل‌زاده در جام ملت‌ها خالی بود همچنین پژمان منتظری هم می‌توانست خیلی به ما کمک کند.

کاپیتان آن زمان پرسپولیس در قسمت دیگری از مصاحبه خود با زیرنویس تصمیم علیرضا بیرانوند مبنی بر ماندن در پرسپولیس را ستایش کرد و با تاکید بر این‌که سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس بهترین تصمیم را گرفت، در مورد شایعه حضور برانکو ایوانکویچ در الاهلی عربستان نیز گفت: آقای برانکو اگر می‌خواست از پرسپولیس برود همین ابتدای فصل می‌رفت. مطمئن باشید او به عربستان نمی‌رود.

زیرنویس‌گردی| سیدجلال: همه بسیج شدند و چوب لای چرخ پرسپولیس گذاشتند/ استقلال و پرسپولیس را به نفع عربستانی‌ها مقابل هم می‌گذارند

منبع: خبـر ورزشی