افزایش حقوق نیروهای پلیس و نگرانی از اعتراضات خیابانی در آستانه المپیک پاریس
افزایش حقوق نیروهای پلیس و نگرانی از اعتراضات خیابانی در آستانه المپیک پاریس

به گزارش زیرنویس، براساس اعلام وزارت کشور فرانسه، نیروهای پلیس این کشور که در طول برگزاری بازی‌های المپیک کمک می‌کنند پاداش تا ۱۹۰۰ یورو دریافت خواهند کرد.  علاوه براین اعلام شده کارکنان بخش دولتی از نیروهای امنیتی گرفته تا پرستاران و رانندگان قطار که در زمان تعطیلات ماه جولای و آگوست فعالیت دارند، دستمزد اضافی […]

به گزارش زیرنویس، براساس اعلام وزارت کشور فرانسه، نیروهای پلیس این کشور که در طول برگزاری بازی‌های المپیک کمک می‌کنند پاداش تا ۱۹۰۰ یورو دریافت خواهند کرد. 

علاوه براین اعلام شده کارکنان بخش دولتی از نیروهای امنیتی گرفته تا پرستاران و رانندگان قطار که در زمان تعطیلات ماه جولای و آگوست فعالیت دارند، دستمزد اضافی دریافت می‌کنند.

اتحادیه کارگری که نماینده کارکنان متروی پاریس است برای افزایش دستمزدها به اعتصاب‌های احتمالی در تابستان خبر داد. حداکثر ۱۹۰۰ یورو که با پلیس توافق شده پس از دو روز اعتراض در این ماه صورت گرفته اگرچه انتظار می‌رود بسیاری از افسران مبلغ کمتری دریافت کنند.

فرانسه اولین بازی‌های المپیک تابستانی خود را پس از ۱۰۰ سال انجام می‌دهد تا بهترین‌های کشور از بناهای تاریخی پاریس گرفته تا نقش آن به عنوان مرکز جهانی غذا، مد و برتری ورزشی را به نمایش بگذارد. با این حال کمیته برگزاری بازی‌های پاریس نگران اعتصابات خیابانی در طول برگزاری مسابقات است. در این مدت تعطیلات برای افسران نیروی امنیتی ممنوع شده و انتظار می‌رود ۳۵ هزار نیرو برای برقراری امنیت فعال باشند. 

پایان پیام/





منبع: فارس