۲نوجوان انگلیسی که علاقه‌ داشتند تبدیل به قاتلان سریالی شوند، به جرم قتل همکلاسی خود به ۴۲ سال زندان محکوم شدند.    سال گذشته ۲ نوجوان ۱۵ ساله به نام‌های اسکارلت و ادی که شیفته خشونت بودند و علاقه داشتند قاتل زنجیره‌ای شوند، نقشه هولناکی کشیدند. آنها مدت‌ها با هم برنامه ‌ریزی کردند و به […]

۲نوجوان انگلیسی که علاقه‌ داشتند تبدیل به قاتلان سریالی شوند، به جرم قتل همکلاسی خود به ۴۲ سال زندان محکوم شدند.

 

 سال گذشته ۲ نوجوان ۱۵ ساله به نام‌های اسکارلت و ادی که شیفته خشونت بودند و علاقه داشتند قاتل زنجیره‌ای شوند، نقشه هولناکی کشیدند. آنها مدت‌ها با هم برنامه ‌ریزی کردند و به دنبال طعمه خود می‌گشتند. بنابراین یکی از دانش‌آموزان مدرسه که برایانا نام داشت و هر دو از او بدشان می‌آمد را طعمه قرار دادند.

 

اسکارلت و ادی در ۱۱ فوریه سال گذشته، بریانا را به پارکی در نزدیکی وارینگتون انگلیس دعوت کردند و در فرصتی مناسب با چاقو ۲۸ ضربه به سر، گردن، سینه و پشتش زدند. آنها بعد از ارتکاب جنایت به خانه‌های خود رفتند و به زندگی عادی خود ادامه دادند. خانواده بریانا که ناپدید شدن دخترشان را به پلیس اطلاع داده بودند، در جریان کشف یک جسد در پارک قرار گرفتند. بعد از شناسایی جسد و مشخص شدن هویت او، پلیس برای شناسایی قاتل یا قاتلان تحقیقات خود را آغاز کرد. سرنخ‌ها پلیس را به همکلاسی‌های برایانا کشاند و بدین ترتیب قاتلان شناسایی و دستگیر شدند. اما پلیس به دلیل سن کم قاتلان هویت آنها را فاش نکرد و به تحقیقات خود ادامه داد.

 

آن دو در ابتدا قتل را انکار کرده بودند و هر یک دیگری را مقصر می‌دانستند اما در نهایت به قتل اعتراف کردند و از حس خود در مورد قتل و جنایت برای پلیس گفتند و ادعا کردند قصد داشتند که به قاتلان سریالی تبدیل شوند. آنها گفتند که هفته‌ها پیام‌هایی درباره کشتار مردم و نقشه‌ای دقیق برای قتل برایانا بین هم رد و بدل کرده بودند که تمامی این پیام‌ها از گوشی‌های موبایل این دو کشف شد.

 

اسکارلت اعتراف کرد به حدی به قاتل شدن علاقه داشته که می‌خواسته بعد از قتل همکلاسی خود، بخشی از بدن برایانا را بریده و به عنوان «نشانه» نگه دارد.

 

محاکمه این دو از سال گذشته آغاز شد تا اینکه در روز جمعه در دادگاه سلطنتی منچستر این محاکمه به پایان رسید و به این ترتیب اسکارلت به ۲۲ و ادی به ۲۰ سال زندان محکوم شدند.

همشهری آنلاین

+