مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: متاسفانه در دوره سجادی اقدام خاصی در مورد رشته مادر و پر مدال دوومیدانی صورت نگرفت. در حالی که خود این شخص از بدنه دوومیدانی بود و انتظار می رفت تا شرایط برای این رشته خیلی بهتر از قبل دنبال شود.

 

- با اینکه سجادی خودش از دوومیدانی بود اما اقدام خاصی برای این رشته نکرد

امیر پیاهو قهرمان اسبق دوومیدانی آسیا و مربی تیم ملی دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،با انتقاد از عملکرد حمید سجادی اظهار کرد: متاسفانه در دوره سجادی اقدام خاصی در مورد رشته مادر و پر مدال دوومیدانی صورت نگرفت. در حالی که خود این شخص از بدنه دوومیدانی بود و انتظار می رفت تا شرایط برای این رشته خیلی بهتر از قبل دنبال شود.

وی با اشاره به میزبانی ایران از دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا گفت: میزبانی ایران از مسابقات آسیایی داخل سالن آسیا را فرصتی مناسب برای شکوفایی و پیشرفت دوومیدانی کشور می‌دانم و امیدوارم با حضور کیومرث هاشمی که سال‌ها در ورزش آموزش و پرورش و سطوح مختلف مدیریتی وزارت ورزش و جوانان منشأ پیشرفت و توسعه بودند اوضاع رشته های پایه بهبود یابد.

این مربی ادامه داد: یادمان نرفته است تعلیق چند فدراسیون ورزشی در دولت قبلی  و در دوره معاونت همین افرادی صورت گرفته است که امروز چهره منتقد به خود گرفته اند و از انتصاب فردی جهادی و انقلابی بر مسند یکی از تخصصی ترین معاونت های وزارت ورزش و جوانان نگران شده اند. اشخاصی که با مدارک تحصیلی غیر مرتبط با ورزش و از وزارتخانه دیگری با لابی گری سیاسیون به وزارت ورزش و جوانان گسیل شده بودند حق اظهار در خصوص ورزش را ندارند زیرا با همین فرد کاروان جانبازان و توان یابان موفق شدند در پاراآسیایی هانگژو و همچنین پاراآسیایی جوانان در بحرین بهترین دستاوردهای سالیان اخیر را برای ورزش ایران به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا