به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تیم ملی قطر شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که در ورزشگاه البیت برگزار شد، مقابل تیم ملی ازبکستان قرار گرفت و توانست در ضربات پنالتی حریف خود را شکست بدهد و به دور بعد راه پیدا کند. این مسابقه، صد و هشتادمین […]

- کاپیتان تیم ملی قطر به رکورد مسی رسید

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تیم ملی قطر شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که در ورزشگاه البیت برگزار شد، مقابل تیم ملی ازبکستان قرار گرفت و توانست در ضربات پنالتی حریف خود را شکست بدهد و به دور بعد راه پیدا کند.

این مسابقه، صد و هشتادمین بازی ملی حسن الهیدوس بود و به این ترتیب او در کنار لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین و سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی، به رده هشتم رکوردداران بیشترین بازی ملی صعود کرد.

در حال حاضر کریستیانو رونالدو تنها بازیکن جهان است که تا به امروز با ۲۰۵ بازی ملی برای کشورش انجام داده و از این حیث رکورددار است. بدر المطوع، بازیکن تیم ملی کویت، با ۱۹۶ بازی در رده دوم قرار دارد و سو چین آن مالزیایی با ۱۹۵ بازی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است حسن الهیدوس تاکنون در تمامی بازی‌های تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور داشته است. او در گروه اول مسابقات مقابل تیم‌های لبنان، تاجیکستان و چین به پیروزی رسید و در مرحله یک هشتم نهایی هم مقابل تیم ملی فلسطین قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا