آرسنال موفق شد در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳-۱ لیورپول صدرنشین را در ورزشگاه امارات شکست دهد. اشتباه آلیسون بکر و ویرجیل فان‌دایک باعث شد که موقعیتی عالی برای گلزنی نصیب گابریل مارتینلی شود و این مهاجم برزیلی دروازه خالی را به راحتی باز کرد. در لحظات آخر […]

- واکنش کلوپ به فاجعه ستاره‌های لیورپول؛ آن‌ها هم انسان هستند/ داوری علیه تیم من بود

آرسنال موفق شد در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳-۱ لیورپول صدرنشین را در ورزشگاه امارات شکست دهد. اشتباه آلیسون بکر و ویرجیل فان‌دایک باعث شد که موقعیتی عالی برای گلزنی نصیب گابریل مارتینلی شود و این مهاجم برزیلی دروازه خالی را به راحتی باز کرد. در لحظات آخر نیز عدم تمرکز بازیکنان لیورپول کار دستشان داد و لئاندرو تروسار گل سوم را به ثمر رساند. یورگن کلوپ بعد از بازی از داوری بسیار ناراضی بود.

کلوپ در مورد شکست در این بازی گفت: «آرسنال مستحق کسب سه امتیاز بود. ما در نیمه اول گل زدیم و بعد از آن هیچ شوتی به چارچوب نداشتیم و این قابل قبول نیست. از همه بدتر گل خوردن‌های نیمه دوم بود. در نیمه اول راه رسیدن به دروازه را پیدا کردیم، سانترها و موقعیت‌هایی داشتیم که بازی را نزدیک کرده بود و سپس فاجعه نیمه دوم. اگر نتوانید بازی را باز نگه دارید، ممکن است آرسنال بد جوری به شما ضربه بزند. کارت قرمز هم کمکی به حالمان نکرد. مجبور شدیم دست از تلاش برای گلزنی برداریم.»

وقتی خبرنگار در مورد اعتراض شدید کلوپ به داوری سوال کرد، مربی آلمانی توضیح داد: «خیلی چیزها علیه ما پیش رفت که نباید زیاد در موردشان حرف بزنم که برایم مشکلی ایجاد نشود. این داور مقابل سیتی به دلیل اعتراض به کشتی گرفتن برناردو با صلاح به من کارت قرمز داد. امروز هم برای خطا روی ژوتا کارت قرمز نگرفتند. باور نکردنی است. خطای ابراهیم کوناته روی کای هاورتس و کارت زرد دومش… گابریل همین کار را با داروین نونیس انجام داد، بدون کارت زرد.»

کلوپ اشتباهات بازیکنانش را موضوع مهمی نمی‌داند و می‌گوید: «دو مهره اصلی تیم ما دچار سوءتفاهم شدند. آنها هم انسان هستند. می‌دانم که باورش برایتان سخت است، چون بازی معمول آنها کاری کرده که فکر کنید از افراد معمولی خاص‌تر هستند.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی