به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اتحاد کلباء در ادامه مسابقات تدارکاتی که در زمان تعطیلی رقابت‌های ادنوک لیگ برگزار کرد، عصر امروز در استادیوم زعبیل به مصاف الوصل رفت. در این مسابقه، تیم میزبان که صدرنشین فعلی لیگ امارات محسوب می‌شود، با تمام ستاره‌های اصلی خود پای به زمین مسابقه گذاشت که این […]

- برد مهم و حیاتی شاگردان مجیدی در امارات

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اتحاد کلباء در ادامه مسابقات تدارکاتی که در زمان تعطیلی رقابت‌های ادنوک لیگ برگزار کرد، عصر امروز در استادیوم زعبیل به مصاف الوصل رفت.

در این مسابقه، تیم میزبان که صدرنشین فعلی لیگ امارات محسوب می‌شود، با تمام ستاره‌های اصلی خود پای به زمین مسابقه گذاشت که این دیدار در نهایت با یک گل به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

فرهاد مجیدی که سابقه سال‌ها حضور در لباس الوصل را دارد، امروز در استادیومی که خاطرات زیادی از آن دارد، مقابل تیم سابقش قرار گرفت و با نتیجه‌ای قابل توجه، صدرنشین ادنوک لیگ را شکست داد.

نکته جالب اینکه در آخرین تقابل الوصل و کلباء که پیش از جام ملت‌های آسیا برگزار شد، مجیدی در پایان بازی و در همین استادیوم، به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری، اخراج شده بود.

شاگردان مجیدی خود را برای دیدار هفته سیزدهم ادنوک لیگ و مقابل خورفکان آماده می‌کنند که قرار است ۲۴ بهمن در ورزشگاه خانگی اتحاد کلباء برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا