به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت به عنف موبایل  تهدید با سلاح سرد ، موضوع شناسایی سارق در دستور کار  ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با کار اطلاعاتی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت به عنف موبایل  تهدید با سلاح سرد ، موضوع شناسایی سارق در دستور کار  ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند سارق به عنف موبایل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری با اشاره به اینکه ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه سارق یک قبضه سلاح سرد بکار رفته در سرقت‌ها کشف کردند، ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به ۹ فقره  سرقت به عنف  تلفن همراه،۱۰ فقره سرقت عادی تلفن همراه و ۳ فقره سرقت داخل خودرو معترف شد.

 رئیس پلیس شهرستان آبادان ضمن معرفی متهم به دستگاه قضائی در خاتمه خاطرنشان کرد: امنیت خط قرمز پلیس است و در این رابطه پلیس با هنجارشکنان مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

 

 

علی رنجکش

 

منبع خبر: رکنـا