به گزارش زیرنویس : سردار منوچهر امان‌اللهی روز دوشنبه افزود: با دریافت یک برگ مرجوعه قضایی از سوی فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شخصی در فضای مجازی با چرب زبانی، فریب و نیرنگ خود […]

به گزارش زیرنویس : سردار منوچهر امان‌اللهی روز دوشنبه افزود: با دریافت یک برگ مرجوعه قضایی از سوی فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شخصی در فضای مجازی با چرب زبانی، فریب و نیرنگ خود را به عنوان پزشک معرفی و خودرویی را به شاکی فروخته است و مبلغ را دریافت و متواری و جوابگوی تلفن خود نبود.

امان‌اللهی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با بررسی اظهارات مالباخته و یکسری تحقیقات بر روی سرنخ‌های به‌جامانده متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: با استفاده از ابزارهای فنی و اطلاعاتی هویت فرد کلاهبردار شناسایی و از طریق سامانه سرآمد مبلغ ۷ میلیارد ریال از حساب‌های بانکی وی مسدود و به فرد مالباخته بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: خریداران خودرو باید از واریز هرگونه وجهی قبل از شناسایی دقیق فروشنده خودداری کنند زیرا در بسیاری از موارد به محض واریز وجه، فرد کلاهبردار دیگر پاسخگوی تماس‌های خریدار نمی‌شود.

 

 

منبع خبر: رکنـا