استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میهمان مس رفسنجان بود و پرسپولیس هم باید از نفت مسجدسلیمان پذیرایی می‌کرد. این تیم ها به دلیل دارا بودن بازیکن در تیم ملی درخواست تعویق بازی های خود در جام حذفی را داشتند که با موافقت سازمان لیگ مواجه شد. این تصمیم اما به ضرر تیم […]

- دردسر برای پرسپولیس؛ تعویق بازی جام‌حذفی به ضرر سرخ‌ها شد

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میهمان مس رفسنجان بود و پرسپولیس هم باید از نفت مسجدسلیمان پذیرایی می‌کرد. این تیم ها به دلیل دارا بودن بازیکن در تیم ملی درخواست تعویق بازی های خود در جام حذفی را داشتند که با موافقت سازمان لیگ مواجه شد.

این تصمیم اما به ضرر تیم پرسپولیس تمام شد. بر اساس رای صادره از سوی کمیته انضباطی اولین دیدار خانگی تیم پرسپولیس باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود. پرسپولیس اگر با نفت مسجد سلیمان بازی می‌کرد، این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شد اما حالا با لغو این دیدار اولین دیدار خانگی که با تراکتور خواهد بود، باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

بر اساس رای صادره مشابه تیم استقلال هم باید اولین دیدار خانگی را بدون حضور تماشاگر برگزار کند که این بازی خانگی دیدار با صنعت نفت آبادان خواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی