شعار عجیب جشنواره فجر در مشهد خبرساز شد
شعار عجیب جشنواره فجر در مشهد خبرساز شد

  به گزارش اطلاعات آنلاین، حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی دلیل برگزاری این پویش را فرهنگسازی دانست و گفت: با فرهنگسازی می توان معادل یک فاز پارس جنوبی در گاز صرفه جویی کرد. وی گفت: ایران دارنده دومین ذخایر گازی دنیا است و در مجموع ذخایر نفت و گاز در رتبه نخست قرار […]

 

به گزارش اطلاعات آنلاین، حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی دلیل برگزاری این پویش را فرهنگسازی دانست و گفت: با فرهنگسازی می توان معادل یک فاز پارس جنوبی در گاز صرفه جویی کرد.

آغاز بکار جشنواره فجر مشهد با شعار«گرمای گاز برای همه»! 

وی گفت: ایران دارنده دومین ذخایر گازی دنیا است و در مجموع ذخایر نفت و گاز در رتبه نخست قرار دارد، اما میزان مصرف به شکلی است که این همه نعمت خدادادی بازهم پاسخگوی نیاز ما در زمستان نیست.

وی افزود: باید طرحی نو در انداخته شود و فکری اساسی در این حوزه صورت گیرد. یکی از راه‌کارها برای فراهم کردن نیاز کشور، توسعه پالایشگاه‌هاست.

وی افزود: در زمستان سال گذشته با انتشار مویرگی پیام‌ها و پای کار آمدن اصحاب رسانه، اتفاق خوبی افتاد و در حالیکه با سرد شدن شش درجه‌ای دما مواجه شده بودیم و پیش‌بینی می کردیم که ۵ میلیون به مصرف گاز اضافه شود، در خراسان رضوی نه تنها مصرف گاز افزایش پیدا نکرد که ۴ میلیون گاز کمتر مصرف شد که اتفاق بزرگی است.

 

.

منبع: اطلاعات انلاین