هشدار قطری‌ها بابت قدرت و اراده پولادی شاگردان قلعه نویی
هشدار قطری‌ها بابت قدرت و اراده پولادی شاگردان قلعه نویی

زیرنویس؛ «تیم ملی تسلیم نمی شود»، این تیتر گزارش امروز (سه شنبه) نشریه الشرق قطر درباره بازی فردا مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا است. تیم ملی ایران در تاریخ مسابقات جام ملت های آسیا ۲ بار مقابل قطری ها قرار گرفته و در هر دو بازی به پیروزی رسیده تا آمار […]

زیرنویس؛ «تیم ملی تسلیم نمی شود»، این تیتر گزارش امروز (سه شنبه) نشریه الشرق قطر درباره بازی فردا مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا است.

تیم ملی ایران در تاریخ مسابقات جام ملت های آسیا ۲ بار مقابل قطری ها قرار گرفته و در هر دو بازی به پیروزی رسیده تا آمار ۱۰۰ درصدی پیروزی مقابل این تیم عربی را داشته باشد.

نشریه قطری می نویسد که ایران با انتقام از ژاپن نامش را با طلا در تاریخ مسابقات جام ملت های آسیا نوشت چون برای اولین بار سامورایی ها را در این تورنمنت زمین گیر کرد.

- هشدار قطری‌ها بابت قدرت و اراده پولادی شاگردان قلعه نویی

الشرق گزارش می‌دهد تیم ملی نشان داده که هرگز تسلیم نمی شود و در بازی با ژاپن مدعی اصلی قهرمانی را از دور رقابت ها کنار گذاشت تا در مسیر چهارمین قهرمانی آسیا قدم محکمی بردارد.

روزنامه عربی می نویسد که تیم ملی قطر باید مواظب ایران باشد چون عزم و اراده ایرانی ها در بازی با ژاپن نشان داد که نمی توان مقابل آنها اشتباهی کرد و در صورت اشتباه مجازات سختی در انتظارتان خواهد بود.

پایان پیام/





منبع: فارس