بازیکنان تیم ایران برای «حساس ترین» بازی‌ هم قسم شده‌اند
بازیکنان تیم ایران برای «حساس ترین» بازی‌ هم قسم شده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین»، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تیم میزبان، گفت: حساس ترین بازی را پیش رو داریم. زحمات ۵ بازی گذشته در این بازی است که به نتیجه برسیم. بعد از بازی با ژاپن با بازیکنان صحبت کردیم که در […]

قلعه نویی: بازیکنان تیم ایران برای «حساس ترین» بازی‌ها هم قسم شده اند

به گزارش خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین»، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تیم میزبان، گفت: حساس ترین بازی را پیش رو داریم. زحمات ۵ بازی گذشته در این بازی است که به نتیجه برسیم. بعد از بازی با ژاپن با بازیکنان صحبت کردیم که در دوره‌های گذشته هم شما به این مرحله رسیده بودید، مهم این است که این بازی را فراموش و به بازی با قطر فکر کنید.

وی افزود: در تمرین دیروز حس کردم که خودشان هم فعل خواستن را می‌خواهند انجام بدهند. مثل کاری که در بازی با ژاپن و بازی‌های گذشته کردند. در بازی‌های گذشته انتقادات زیادی شد ولی اینکه بد بازی کنید یا خوب بازی کنید و از موقعیت‌ها استفاده نکنید خیلی فرق دارند.

سرمربی تیم ملی ایران بار دیگر با انتقاد از برخی از کارشناسان و تحلیلگران فوتبال تصریح کرد: نقدها منصفانه نبود و به تیم ملی کمک نمی‌کرد. زمانی شما بد بازی می‌کنید، ایجاد موقعیت ندارید و در ساختار دفاعی ضعیف هستید، بله، هر نقدی را باید بپذیرید ولی در بازی‌های گذشته از هر نظر سرتر بودیم. فقط از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. مقابل ژاپن هم تقریبا تا قبل از اینکه گل بخوریم، موقعیتی به حریف ندادیم. شاید یکی دو موقعیت هم داشتیم. در همان برنامه‌ای که داشتیم تا هافبک‌هایشان را از جریان بازی خارج کنیم، تا حدودی موفق بودیم. آن گل هم، آنچنانی نبود.

قلعه نویی گفت: قطر سرمایه گذاری کرده و میزبانی را دارد. بچه‌های ما هم شرایط حساس را درک کرده‌اند. امیدواریم فرامین تاکتیکی را پیاده کنند. تغییراتی را هم به خاطر فشار بازی قبل و نزدیکی بازی‌ها خواهیم داشت. نفراتی هم که تغییر می‌کنند یقین داریم مثل بازی‌های گذشته بهترین عملکردشان را خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی درمورد کارشکنی‌هایی مانند انتخاب داور کویتی یا اختصاص تنها ۴ درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران ایرانی، گفت: این سوال را AFC به عنوان مسئول برگزاری مسابقات باید پاسخ بدهد. 

منبع: اطلاعات انلاین