علیقارداشی: کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی تنیس روی میز اتفاقی تاریخی خواهد بود
علیقارداشی: کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی تنیس روی میز اتفاقی تاریخی خواهد بود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهرداد علیقارداشی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز و انتخابش به عنوان رئیس در سومین دوره پیاپی اظهار داشت: در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی رقم خورده که حاصل وفاق و همدلی بود و امیدوارم مدال المپیک هم بگیریم. یکی از رویدادهای که شانس داریم اتفاقات تاریخی رقم بزنیم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهرداد علیقارداشی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز و انتخابش به عنوان رئیس در سومین دوره پیاپی اظهار داشت: در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی رقم خورده که حاصل وفاق و همدلی بود و امیدوارم مدال المپیک هم بگیریم. یکی از رویدادهای که شانس داریم اتفاقات تاریخی رقم بزنیم و اگر حمایت‌ها باشد در حوزه میکس دوبل است که امیدوارم مجوز بگیریم. شانس مدال داریم و می‌توانیم پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاوریم.

وی در مورد مسابقات جهانی که در کره جنوبی برگزار خواهد شد، گفت: سطح مسابقات بالا است و ما هم دوره قبل نتیجه خوبی نگرفتیم. در این دوره ۳۰ تیم برتر دنیا حضور دارند و خوشبختانه گروه خوبی داریم و اگر روز بچه‌ها باشد می‌توانیم سهمیه تیمی المپیک هم بگیریم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد اینکه قول چند سهمیه را داده اید، گفت: اگر در بخش تیمی سهیمه بگیریم یک اتفاق تاریخی رقم خواهد خورد و می‌توانیم برای مدال تیمی هم شانس داشته باشیم. در مجموع ما قول یک سهمیه را داده ایم.

پایان پیام/





منبع: فارس