در شرایطی که خبر می‌رسد هنوز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز نشده مسئولان این باشگاه در روزهای گذشته ۴ بازیکن را به شکل قطعی جذب کرده‌اند. عیسسی آل کثیر از باشگاه سپاهان همراه با مبین رنجبری، نیما معروف بیگی و عبدالکریم حسن فدلالا از کشور قطر، ۴ بازیکنی هستند که قرارداد داخلی شان […]

- فرصت ۲۰ روزه پرسپولیس برای ثبت قرارداد ۴ خرید جدید

در شرایطی که خبر می‌رسد هنوز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز نشده مسئولان این باشگاه در روزهای گذشته ۴ بازیکن را به شکل قطعی جذب کرده‌اند.

عیسسی آل کثیر از باشگاه سپاهان همراه با مبین رنجبری، نیما معروف بیگی و عبدالکریم حسن فدلالا از کشور قطر، ۴ بازیکنی هستند که قرارداد داخلی شان را به شکل رسمی با باشگاه پرسپولیس امضا کرده و منتظر حضور در هیئت فوتبال برای ثبت قراردادشان هستند.

با توجه به تاریخ امروز هفدهم بهمن ماه این باشگاه تنها ۲۰ روز فرصت دارد تا قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند که البته این منوط به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس است. با گذشت ۷ روز از باز شدن این پنجره نقل و انتقالاتی  هنوز اقدامی برای باز شدن پنجره باشگاه پرسپولیس انجام نشده و یا اگر شده در باره اش اطلاع رسانی صورت نگرفته است. 

باشگاه پرسپولیس به علت عدم پرداخت مالیات بوژیدار رادوشوویچ با این حکم مواجه شده و باید هرچه سریع‌تر این پرونده را از طریق اداره امور مالیاتی حل کند که این موضوع هم هزینه قابل توجهی را روی دست باشگاه پرسپولیس خواهد گذاشت.

منبع: خبـر ورزشی