به گفته دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، این باشگاه هنوز با هیچ مربی‌ای برای پر کردن جای خالی ژاوی هرناندس صحبت نکرده است. رئیس باشگاه خوان لاپورتا اکنون دقیقاً آنچه را که از مربی جدیدش می‌خواهد مشخص کرده: یک برند بزرگ! طبق گزارش روزنامه کاتالان اسپورت، یا بارسلونا یک مربی بسیار سطح بالا را به خدمت […]

- مرد رؤیایی برای سرمربیگری بارسلونا کیست؟

به گفته دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، این باشگاه هنوز با هیچ مربی‌ای برای پر کردن جای خالی ژاوی هرناندس صحبت نکرده است. رئیس باشگاه خوان لاپورتا اکنون دقیقاً آنچه را که از مربی جدیدش می‌خواهد مشخص کرده: یک برند بزرگ!

طبق گزارش روزنامه کاتالان اسپورت، یا بارسلونا یک مربی بسیار سطح بالا را به خدمت خواهد گرفت که تجربه خوبی داشته باشد، یا از رافائل مارکس، مربی بارسا اتلتیک خواسته می‌شود تا سال آینده تیم را به سمت جلو هدایت کند. این توضیحات احتمال ورود تیاگو موتا و میشل سانچس را رد می‌کند، اگرچه گفته می‌شود که مربی خیرونا حامیانی در هیئت مدیره دارد. مربی سابق چلسی و یوونتوس آنتونیو کونته مطمئناً یک مربی سطح بالا است، اما از نظر سبک مناسب به نظر نمی‌رسد، در حالی که میکل آرتتا و توماس توخل خودشان احتمال ورودشان را رد کردند.

مرد رویایی بارسلونا همچنان یورگن کلوپ است، اگرچه آنها باید مربی آلمانی را متقاعد کنند که پس از ۹ سال متوالی فعالیت در آنفیلد از استراحت چشم‌پوشی کند. با وجود گزارش‌هایی مبنی بر صحبت بارسلونا با هانسی فلیک، این تماس‌ها تکذیب شده اما علاقه آنها به او همچنان ادامه دارد. در حالی که آنها چهار ماه فرصت دارند تا جانشین ژاوی را پیدا کنند، این احتمال وجود دارد که بارسلونا به زودی معامله‌ای انجام دهد تا سرمربی جدید را در بازسازی تیم خود مشارکت دهد.

به دنبال این گزارش، ایمانول آلگواسیل، سرمربی رئال سوسیداد، که یک مربی درجه یک است اما کشش رسانه‌ای آنچنانی ندارد، احتمالاً از رقابت خارج شده است. همین امر در مورد فرانسیسکو خاویر گارسیا پیمینتا، سرمربی لاس پالماس و مربی سابق لاماسیا نیز صدق می‌کند، اما یولیان ناگلزمن را که ظاهراً آماده انتقال به بارسلونا است، در رقابت نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی