شوک بزرگ در بارسلونا: فروش ۲ بازیکن کلیدی در صورت رد پیشنهاد تمدید
شوک بزرگ در بارسلونا: فروش ۲ بازیکن کلیدی در صورت رد پیشنهاد تمدید

به گزارش زیرنویس، بارسلونا برنامه‌ریزی برای فصل آینده را آغاز کرده چرا که آنها به دنبال بازگشت از فصلی هستند که در ماه فوریه به عنوان یک ناامیدی بزرگ شناخته می‌شود.  با اعلام جدایی ژاوی هرناندز، تابستان بدون شک تابستان جالبی خواهد بود. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بارسلونا در حال برنامه‌ریزی برای […]

به گزارش زیرنویس، بارسلونا برنامه‌ریزی برای فصل آینده را آغاز کرده چرا که آنها به دنبال بازگشت از فصلی هستند که در ماه فوریه به عنوان یک ناامیدی بزرگ شناخته می‌شود. 

با اعلام جدایی ژاوی هرناندز، تابستان بدون شک تابستان جالبی خواهد بود. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بارسلونا در حال برنامه‌ریزی برای انتقال حداقل ۵ بازیکن در تابستان است و قصد دارد ۲ بازیکن با کیفیت را به خدمت بگیرد. 

قرارداد رونالد آرائوخو در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد. در حالی که او علناً تمایل خود را برای ماندن در بارسا اعلام کرده اما به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است. 

گزارش‌های خارج از اسپانیا می‌گویند که او از انتقال به بایرن خوشحال است و این تنها مداخله ژاوی بود که مانع از انتقال او در ژانویه شد. بارسلونا تلاش خواهد کرد تا قرارداد او را تمدید کند اما گزارش اسپورت می‌گوید اگر آنها نتوانند قرارداد جدیدی را به امضا برسانند، مدیر ورزشی بارسلونا به دنبال انتقال آرائوخو خواهد بود.

در مورد دی یونگ هم به همین صورت است. در حالی که او در سال ۲۰۲۲ مجبور به انتقال به منچستریونایتد شد اما به نظر می‌رسید هر دو طرف صلح کرده‌اند از طرفی او سال گذشته نقش بسیار خوبی در قهرمانی کاتالان‌ها داشت. قرارداد او نیز در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و روزنامه کاتالان می گوید که هفته‌های آینده بسیار مهم خواهد بود چون دکو تلاش می کند تا با دی یونگ برای یک قرارداد جدید مذاکره کند.

او تاکنون علاقه چندانی به بحث در مورد کاهش قرارداد نشان نداده است و اگر دی یونگ تمدید نکند، دوباره بحث داخلی در مورد آینده او مطرح خواهد شد. دکو می خواهد قبل از پایان فصل یک معامله را انجام دهد.

پایان پیام/





منبع: فارس