به گزارش زیرنویس، روز ولنتاین هر ساله در ۱۴ فوریه جشن گرفته می شود. البته اگه بخواهیم تبدیلش کنیم می شود ۲۵ بهمن ما. روز ولنتاین روزی است که عشاق محبت خودشان را با تبریک و هدایا ابراز می‌کنند. به آن روز سنت ولنتاین هم می گویند. هدایای روز ولنتاین متنوع است؛ خرید عطر به […]

به گزارش زیرنویس، روز ولنتاین هر ساله در ۱۴ فوریه جشن گرفته می شود. البته اگه بخواهیم تبدیلش کنیم می شود ۲۵ بهمن ما. روز ولنتاین روزی است که عشاق محبت خودشان را با تبریک و هدایا ابراز می‌کنند. به آن روز سنت ولنتاین هم می گویند. هدایای روز ولنتاین متنوع است؛ خرید عطر به عنوان هدیه انتخابی ارزشمند و در عین حال شیک است و نکته‌ مثبتش هم این است که عطر جزو کالا‌هایی محسوب می شود که با قیمت‌ های مختلف در بازار موجود است.

روز ولنتاین همچنین به نام روز سنت ولنتاین تعطیلات (۱۴ فوریه) است که در آن عشاق محبت خودشان را با تبریک و هدایا ابراز می‌کنند. خرید لوازم آرایشی برای کادوی ولنتاین یکی از بهترین انتخاب ها برای روز عشق است. رنگ‌های جذاب و شاین از چیزهایی هستند که همیشه می توانند توجه خانم ها را جلب کنند.

خرید ساعت برای کادو دادن جزو انتخاب‌هایی است که در عین خاص بودن بسیار کاربردی هم هست. شاید بعضی‌ها فکر کنند خرید ساعت‌ مچی آن هم برای آقایون قدیمی شده باشد اما باید بدانید که ساعت امروزه همچنان جزو اکسسوری‌های جذاب و در عین حال واجب و مهم برای استایل آقایان و خانم ها به‌شمار می رود.

روز ولنتاین معمولا با مبادله ولنتاین (کارت تبریک) دست‌ساز یا خریداری شده از فروشگاه یا سایر نشانه‌های محبت مثل شکلات و گل، جشن گرفته می شود. زیورآلات هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها به عنوان کادو انتخابی جذاب و ظریف است. شاید فکر کنید زیورآلات و اکسسوری فقط برای خانم‌ها مناسب است و به عنوان کادو برای آقایان انتخاب مناسبی نیست اما وسایلی مثل دکمه سرآستین و گیره کراوات فقط مختص آقایان است و تنوع گزینه‌ها کم نیست.

یکی دیگر از پیشنهاد‌های جذاب برای کادو‌ی ولنتاین می تواند خرید لوازم دکوری باشد. اگر کسی که می خواهید به او هدیه بدهید به لوازم دکوری علاقه دارد انتخاب یک تابلوی زیبا می تواند بسیار برای آن فرد به‌ یاد ماندنی باشد.

منبع خبر: رکنـا