پلیس هلند مرد ۵۸ساله‌ای را که ۱۲۷ بار بدون پرداخت صورت‌حساب در رستوران‌ها غذا خورده بود دستگیر کرد.     رسانه‌های عربی خبر دادند، پلیس شهر دلفت این مرد را بعد از بیش از ۱۲۷ بار صرف غذا در رستوران‌های این شهر و عدم پرداخت صورت‌حساب به دلایل مختلف همچون بیمار شدن، دستگیر کرد.   […]

پلیس هلند مرد ۵۸ساله‌ای را که ۱۲۷ بار بدون پرداخت صورت‌حساب در رستوران‌ها غذا خورده بود دستگیر کرد.

 

این مرد برای صرف غذای مجانی راهی زندان شد

 

رسانه‌های عربی خبر دادند، پلیس شهر دلفت این مرد را بعد از بیش از ۱۲۷ بار صرف غذا در رستوران‌های این شهر و عدم پرداخت صورت‌حساب به دلایل مختلف همچون بیمار شدن، دستگیر کرد.

 

به گفته این رسانه‌ها، گارسون یک رستوران وقتی به حرکات این مرد مشکوک شد که متوجه شد او افراد ناشناس را برای صرف شام به میز خود و برخی دیگر را به نوشیدنی مجانی دعوت کرد، سپس چند دقیقه بعد دست چپ خود را به شکلی تکان داد که گویی به سکته مغزی دچار شده است، با این‌ حال برای او درخواست اورژانس شد اما امدادگران تاکید کردند حال او خوب است و در مقابل اصرار این مرد حاضر به انتقال او به بیمارستان نشدند.

 

بعد از آن گارسون جلو آمده و از مشتری خواست تا صورت‌حساب را بپردازد، اما مشتری گفت حال مساعدی ندارد و اگر اجازه بدهند در فرصت دیگری صورت‌حساب را بپردازد، گارسون هم از او درخواست آدرس کرد، اما وقتی مشتری آدرس را اعلام کرد امدادگران که هنوز همان‌جا بودند با تعجب به او گفتند تو که به ما آدرس دیگری داده بودی؟

 

اینجا بود که گارسون با پلیس تماس گرفت و مرد کلاهبردار که می‌خواست با این نمایش از پرداخت صورت‌حساب ۱۱۰ یورویی فرار کند، با پلیس مواجه شد که ۱۲۷ پرونده مشابه دیگر را هم جلوی او قرار داد.

 

با این حال بر اساس قانون حفظ حریم شخصی در هلند، دیگر رستوران‌داران اجازه اطلاع از هویت یا شکل این فرد را برای جلوگیری از تکرار این اقدامات در رستوران‌هایشان ندارند.

اعتمادآنلاین

+